Menuju Tunggak Kejayaan

Ya Tuhanku, dalam perjalanan yang penuh berliku hanya pertolongan mu yang aku pohon, agar perjalanan ini sentiasa dalam rahmatmu, dalam pertunjukmu yang tidak akan pernah putus2, kerana aku yakin tanpa dirimu tiada ertinya perjalanan ini, Ya Tuhanku, redhilah perjuanganku ini, demi sebuah kejayaan dalam kehidupan di dunia, dan demi kehidupan yang bakal menantiku, disebuah tempat yang abadi di akhirat nanti, Ya Tuhanku, aku ingin memberi rasa gembira, rasa bahagia, rasa tenang kepada kedua ibubapaku, dengan kejayan yang bakal kucipta, dan Tuhanku aku akan terus berusaha, berjuang demi masa depanku, demi kesejahteraan sejagat, bantulah aku Ya Rahman, demi menuju tunggak kejayaan abadi..............................

No comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com Add to Google Reader Or Homepage Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net