Appointment + Model Gigi

Pagi tadi aku pergi dentist..nak checkup gigi. Dekat 6bulan kena check.
doktor rudy nama dia doktor gigi aku. Taim tu dia tekejut giler apasal gigi aku bersihmelampau siap tanya aku bagai. Doc ingat aku gi cuci gigi tempat lain. Mana taknya aku berus gigi dekat 20minit siap bawa tool segala.
sebab tu ambik aku jadi model iklan kat klinik tu
Last sekali JAGA LAH KESIHATAN... PEACE!!!

8 comments:

  1. takniah b.. jadi model gigi apa petuanya b hihi

    ReplyDelete
  2. jadi model, banyak masyuk ni

    ReplyDelete
  3. hi!!! Bie thank you for visit my blog, take Care and follow you!!!! XD follow my!!! XD good bye

    Maura

    ReplyDelete
  4. Congrats Bie, jadi model pula. :D

    ReplyDelete
  5. Takniah Bie jadi model. Love u

    ReplyDelete
  6. jelesnya Bie...
    yana jg gak gigi tp nk wat cane,
    hilang satu =(
    kurang duit hantaran..wakaka~

    ReplyDelete
  7. hehe..
    ija pn nk buat gg arini....besh....

    ReplyDelete
  8. @lilo-> sama2 lilo hihi... petuanya ada la keh2.

    @akak Ina->ah.. masyuk hehheh

    @Maura->Welcome...

    @Dana->thanks 4 ur greeting ^_^

    @Myfiestvy->sama hihi..

    @yana->ahah... ada2 je la yana nih

    @Ija->ah Iakah nak buat gg jom2 hihih

    ReplyDelete