Dapat Award Lagi

Aku kembali lagi pasal award
Ini awardnya
1).PASS KEPADA 5 BLOGGER YANG ANDA SUKA!
5 blogger
  • IJA ( awak yang kena)
  • AIEN (aien giliran awak saja nak buli balik)
  • MIZYANA ( YANA.. sowi saja nak kenakan)
  • LYNN ( blogger yang baru aku kenal... thanx 4 visitng)
  • ANA BP86 (ni pun blogger baru aku kenal hai2)
2).REKA SATU PANTUN MENGENAI GIFT INI, TAPI YANG PANTUN NIE X WAJIB.
Alamak.. nak pantun dahlah pantun2 aku tak reti sangat
kalau pergi mandi di tepi telaga,
Jangan lupa bawa timba,
Hati siapa tiada gembira,
Mendapat award dari Cik Azmiera.
p/s: hahah hentam je la pantunnya
3).BUAT SATU POST MENGENAI TRANSFORMASI TERBARU BLOG DYE
hurmmmm apa erk... tak tau la apa kalau transformer tahu la..
kalo nak tau pi lawat blog dye klik kat SINI

HAPPY BLOGGING SEMUA (^^,)

3 comments:

  1. haha..akn d wt k..haha tp sok..hehehe ri ni dh post n3 ain hehe

    ReplyDelete
  2. woaahhh to hot huh.ahaha.
    take my award to okeh meh?hehehe

    ReplyDelete
  3. @AIEN-> k4 wat erk hik2 (^^,)

    @CHEK HUDA-> okey Bie akan ambil hik2

    ReplyDelete