Off Day

arinie cuti awam Hari Kemerdekaan

aku memerap kat rumah tengok Tv
Itu pun masih memikirkan untuk persediaan bisnis ke'2
dibuka insyAllah bulan 7/8 ini..

35 comments:

  1. akhirnya update pn haha..betul buat otak blur kekadang boleh meroyan jugak lebih2 lagi macam kita bisnis sendiri.
    kalau makan gaji tuh memang mereka seronok gila gaji jalan maa...

    dapat jadi rakan partnet ker??

    ReplyDelete
  2. jauh merenung!!
    insyaallah bisnis nanti pasti laris..manyak masyuk la nanti.dapat lanja la nanti hehe

    ReplyDelete
  3. bisnis ke 2 bakal tiba fuyooo mesti bakal sibuk la nie.

    ReplyDelete
  4. salam dik
    hebat betul adik nie..muda2 lagi dah jadi ushawan muda!
    jeles akak terus
    sentiasa maju jaya bie..akak sentiasa menyokong

    ReplyDelete
  5. haha bie..bie..xsenang duduk bie dibuatnya bila tym2 cuti yer!!Biasala tu bisnis sendiri sehari banyak manfaatnya kalau xada cuti.

    income pun manyak masuk=D

    ReplyDelete
  6. bie lupa plak agak2nya bisnis kedua nie ada tak kerja kosong diperlukan??kalau ada saya nak mintak kerja kosong tak apa jauh boleh la saya pigi merantau berkerja

    ReplyDelete
  7. sentiasa sukses bie
    oke la tuh bie duk rehatkan dulu dari bisnis hehe

    ReplyDelete
  8. ada wawasan la bie..asyik duk pikirkan bisnis geranti jalan dengan maju.
    bisnis pertama mesti manyak masyuk&maju apa lagi bisnis yang bakal dibuka..

    ReplyDelete
  9. firstly i say congrate
    btw..bie jgn lama sangat bie menyepi tak hapdate rindu giler menanti cerita2 terkini

    ReplyDelete
  10. tabik spring kat u

    muda2 lagi dah pandai buat bisnis.didoakan maju sentiasa

    ReplyDelete
  11. its okey bie yang penting bie jaga kesihatan taw..
    i wishes you all the best and luv mis you

    ReplyDelete
  12. salam sahabat
    ouw gitu ya?saya doain dech baik n lancar serta good luck ya

    ReplyDelete
  13. Wahhh... akhirnya bie update lagi...

    ReplyDelete
  14. @Rizal
    ah2 hari nie ada masa so hapdate terus,duk fikir gak bila la aku nak hapdate ahahaha.....memang betul 100% kita yang lebih fikir lagipun tak nak la masa2 cuti nie keje berlambak2!!!!!!Kalau keje siap tak juga mengapakan.Opsss...nak jadi rakan patner belum wei

    @HB_Awang
    Tahu xpe..jauh aku merenung ahahah!!InsYallah....Amin

    @Ultramen Ricky
    aha...bakal sibuk la Ultramen Ricky.

    ReplyDelete
  15. @zurin
    waHHhh...takkan sampai jeles akak huhuhu.
    dah jalan nie Bie pilih akak,Bie mesti berkerja lebih keras.

    @aisyah
    Tahu xpe,susah sangat kalau asyik cuti jer!pasang kerja kosong tuh memang ada

    @Zalee
    wawasan perlu ditanam awal2 Zalee.

    ReplyDelete
  16. @syukriee
    Thanks
    akan bie usahakan

    @Que
    thanks

    @vezianomly
    thanks vezianomly

    @Dhana/戴安娜
    salam kembali Dhana/戴安娜..makasih doainNya

    ReplyDelete
  17. chewahhhh diam2 buka bisnis lagi hebat la..good luck bie

    ReplyDelete
  18. didoakan sentiasa maju jaya..nampak serunuk jer tengok bie ada bisnis sendiri.tiap2 hari masuk poket!
    nak buat bisnis tapi bajet xado huhuhu

    ReplyDelete
  19. salam bie apa khabar?!update jugak akhirnya rindu giler kat bie.
    bie comel walaupun duk pikir pasal bisnis =D

    ReplyDelete
  20. oh iye ker dik terkejut akak rupa2nya bizi nie nak tambah bisnis rupanya!almaklum bisnis barang kemas laris la katakan hehe

    Bisnis apa lagi dik nak buat?

    ReplyDelete
  21. Dik,
    barang2 kemas yang berlambak tuh xsponsor kat akak ker??Akak nak rasa...wat muka seposen dah akak nie.
    saun2 la yer

    ReplyDelete
  22. selamat menyambut hari kemerdekaan

    didoakan berjalan dengan lancar dan sukses selalu seperti bisnis bie yang lainnya.

    ReplyDelete
  23. alhamdulilah..akhirnya dapat jugak singgah kat sini.
    budak melampau tahap gaban sebab penyebabnya.

    fi,doakan agar bisnis nie berjalan dengan dengan lancar amin.
    always surport.

    ReplyDelete
  24. @Upex
    yup upex baru update hehe

    @Daniel
    alhamdulilah...rezeki lebih so Bie buka bisnis lain lagi

    @acep
    thx...kalau macam tuh singgah2 la selalu

    ReplyDelete
  25. @wafieq.WAN
    makasih doanya..insyallah la wafieq.WAN dah ada rezeki nanti dapat la you buat bisnis jangan mengalah

    @phantokyle
    baik..ahahah iye la tuh

    @SITU SANA SINI
    ahaha....tahu pun terkejut!!Bisnis akan datang akak tunggu la nanti yer :p
    wah2 mintak sponsor la nie...xjadi hal akak

    ReplyDelete
  26. @I I DANNY I I
    amin....

    @//haikal II man//
    insyAllah..

    @xoxo
    ahaha...biasalah tuh budak2 comel taw mereka salam kat mereka yer!!
    amin......

    ReplyDelete
  27. good luck bie
    enjoy ur bisnis..

    ReplyDelete
  28. wah....buka bisnis lagi la yer.maju terusssss bie

    ReplyDelete
  29. Pagi bie... Happy blogging.. Have a nice day..

    ReplyDelete
  30. @tegor
    oke..thanks

    @alilah
    alhamdulilah rezeki lebih so buka bisnis lain lagi.oke insyallah

    @Upex
    thanks... happy blogging too~~

    ReplyDelete
  31. Bie,biz emas tu ke?
    Dkt KL? :)
    Bnyk masyuk nie! $$$

    ReplyDelete
  32. @Ieda the Rainbow Princess
    xlar biz emas...tu dah jalan lancar dah alhamdulilah.....

    Nie nak wat Biz lain lagi....

    ReplyDelete
  33. thanks for visit me,i want link with u cek in http://ruddyexecutive.blogspot.com/2010/02/banner-link-teman.html success for u and see u

    ReplyDelete