Confidentnya

18 comments:

  1. ahaha dah tahap konfident dah sampai lidah pun tekuar

    ReplyDelete
  2. so cute nak gak owg tua nie main games AhHAHAHA

    ReplyDelete
  3. Hehe...ingatkan mende arrr....
    nenek ni main game kerr? Hehehe...game kait baju...;)

    ReplyDelete
  4. kelakar plak tgk dah moden dah nenek nih

    ReplyDelete
  5. lawak lawak ni pun nenek nak main :P

    ReplyDelete
  6. heheh kelakor pun ada... nenek zaman it ehh

    ReplyDelete
  7. oppss...nenek tu main game rupanya !

    ReplyDelete
  8. @Rizal
    hahaha jangan ditegur nanti nenek merajuk ahahaha.Dah seronok dahtu nanti tak siap kait pulak :)

    ReplyDelete
  9. @Ultramen Ricky
    kan nenek masanih dah taknak ketinggalan zaman ahaha

    ReplyDelete
  10. @Yastro
    ahaha nenek dah bosan dahtu sebab tu main games.

    ReplyDelete
  11. @xoxo
    dah moden dah fifi...nenek mahu juga main taknak kalah

    ReplyDelete
  12. @umar
    tukar tabiat dah nak juga tahu IT

    ReplyDelete
  13. @etiey.com©
    a'ah nenek IT...nak juga main kait2

    ReplyDelete
  14. @CT NoArIzAh ArIs
    HAhaha nenek zaman sekarang

    ReplyDelete
  15. haha!! nenek main games style baru

    ReplyDelete
  16. @nuriz
    Hahaha tak nak kehilangan main kait2 pulak

    ReplyDelete
  17. cara baru nak kait benang~ haha

    ReplyDelete
  18. @G3-lina
    hahaha mcmtuh la....main benda baru :P

    ReplyDelete