Hello Kitty Addicted

Hello kitty!! Siapa minat angkat tangan...angkat tangan... -___-
aku dari kecik tak minat sangat dengan hello kitty taktau pulak nape
tapi sebilangan orang memang suka
dan ada pula yang addicted mana tidaknya tengok hello kitty mesti beli hehehe dah addicted apa lagi nak dikata.. 

diantara yang addicted...
Hello Kitty Addicted

Hello Kitty Addicted

Hello Kitty Addicted

Hello Kitty Addicted
siap dengan kereta sekali hehe comeynya....

6 comments:

  1. wahhh.. comelnya.. bie minat jugak ke?
    dulu kecik2 memang minat sangat dgn hello kitty ni, tapi bila dh besar, dah kurang minat.
    salute la pd siapa2 yg addicted gila mcm ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bie memang tak minat ntah lah taktau nape hehehe

      Delete
  2. Seb bek x de ahli keluarga yg minat sampai tahap gaban kat hello kitty nih...klau x jenuh gak nak melayan...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu arr nasib sangat Yas....gpun semua hero2 yas boy.
      kot2 nanti dapat girl minat pulak ngan hello kitty kena layan kitty bagai

      Delete
  3. i love HK too... come n visit my blog

    ReplyDelete