Instant

Instant foods merupakan pilihan utama dah memang menjadi top lists dalam masyarat itu pun taim lapar je kot.

Walaupun instant foods tak berapa elok untuk kesihatan kesan sampingan malah di korea dan jepun menjadi makanan harian durang.

mee instant
so bila terasa feeling korea makan mee instant macamnie je hahaha -____-

6 comments:

  1. Salam..sesekali instant x pe selalu sangat tak elok nnti terjejas kesihatan cik adik manis ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kumsalam,
      kalau konon2 feeling korean tu yang makan instant tu kak :P

      Delete
  2. Tengok pic tu masa dah kenyang so tak lah terliur...hehehe


    :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu arr masa kenyang tak terliur langsung kalau masa lapar bedal je kot...hehehe

      Delete