Award Dari Sis Ieda

Salam Ramadhan semua..
Taim puasa pun aku dapat award!
ni award ke dua Sis Ieda beri kat aku tq sis..
peraturan2nya..
>>Kene letak award ini di blog
>>Bagi award pada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda suka/minat atau senangi dan memberi inspirasi kepada anda.
>>Memberitahu penerima award ini dengan memberi komen di blog mereka.
>>Siapa yang ambil award ini sila tingglkan komen di entry ini.
10 orang yang di tag ialah..
* AisuMi ChAn
* A.z.R.i.n.A.03.07
* PjA
* MaS
* YaNa
* AnA_bP86
* AkaK InA
* ____
* ____
* ____
Yang selebihnya sesiapa yang nak ambil je takyah malu2... yipppiii!!
BYE... SALAM RAMADHAN

11 comments:

  1. takniah ya..
    salam Marhaban Bie

    ReplyDelete
  2. Slm ramadhan Bie..
    wah!! dpt award lgi Bie rezeki buln ramadhan katakan =)
    blog Bie comel mcm owgnya sbb tu blimpah2 dpt award..


    Takniah

    ReplyDelete
  3. @Izzudin-> sama2.. salam ramadhan kembali

    @mas->sama mas

    @Amir->salam ramadhan kembali.. oh iakah heheh makaceh puji hik2

    ReplyDelete
  4. Assalamu'alaikum..Bieeee!Hepi Fasting to U too..!Owhh..Sahur Sis x pnh miss lowr..Mesti kene mkn Ns..Kalo x esoknye Sis pasti KO..Haha..Bie,same Sis kt cnie pun..Nk Minta Ampun Maaf drp Bie jgk..Ye lh..dlm duk borak2 tu takot ade perkataan yg t'menggores ht ke,buat Bie terasa ke..Minta Maaf lh sume2 nye ye...AHH..!TYVM COZ TERIMA AWARD NIEH YEA BIE! :D Bnyk da Award2 Bie nieh!Tahniah2x!

    ReplyDelete
  5. Waalaikumsalam sis~~ camat posa jgk heheh!!!
    sama jgk mcm Bie msti mkn nasi hehehe tpi x lor byk.
    maaf diterima sis wahhhhhh...... maaf ajakah sis angpau xkasi kah ahak ahak.... (^^,)

    sama2.... ader award lgikah sis kasi kat sni aja lah hihihi....!!

    ReplyDelete
  6. makasih bie.. selamat berpuasa yaa.. moga tuhan bemberkati bie sekeluarga amin..

    ReplyDelete
  7. @LeNgGaNgKaNgKuNg-> sama2 kangkung (^^,)
    slmt bposa gak
    aminnnnnn........

    ReplyDelete
  8. salam..cik bie..wat la chat box kat blog..boley menjerit kat situ..

    ReplyDelete
  9. @rockmetaller-> hehhe...

    @alvin si miskin bercherita..-> kumslam.. ada kat bwh tu heheh

    ReplyDelete