Raya + Masih Puasa

Image and video hosting by TinyPic
Salam Lebaran kawan2 blogger
Brunei belum lagi raya still lagi puasa
hari Isnin 21 September baru
before that aku dapat kad raya so thanks alot
dari Tue


dari Luth


dari Azmiera




dari Zack Rxm


terakhir dari Akak Ieda
Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

  1. Lum raya ker Bie..pesal lewat sehari 2.
    selamat bpuasa Bie
    selamat raya tuk esok nyer

    Bie minta duit raya

    ReplyDelete
  2. larr blom raya.. ingat dah raya dah
    tahan bie posa tu yer hehehe...
    Bie xada wit rye ker

    ReplyDelete
  3. Salam..Bie..Bie,hari baru Raya ke kt Brunei?Laa..Akak pk Bie pun da Raya mcm dkt cnie..Yg Akak kt cnie bajet Raya kt Mesia hari Isnin,sempat la lg nk settlekan keje last2 hari Ahad Raya..sampai nk Demam da nie kalut buat keje..Bie..Mekasih yea gantung Kad..Slmt Hari Raya utk Bie..Salam ngan Momy yea..!

    Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring beduk yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuaturkan salam menyambut hari raya idul fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf lahir dan batin..

    ReplyDelete
  4. Met berlebaran ya Bie.. hehe...:)

    ReplyDelete
  5. @nurulnani: blom raya 20 tu 21 bru raye
    oh... nak wit raye dtg larr kumah kihkihkih...

    @Acep: blom raye... ahahha wit raya dtg umah larr kihkih

    @Akak Ieda: blom raya akak.. xsama larr mcm kat cna huhuh. tu larr duk pikir napa xsamakan sllu sama.. 2tahun nie jer xsama huhuhu...
    slmt hari raya Akak... walaikumsalam
    slm kat semua kluarga akak yer....

    ReplyDelete
  6. @Bakhti: slmt ari raya... Bak
    hehehe...
    (^^,)

    ReplyDelete
  7. @Insan Biasa: slm kenalan kembali...

    ReplyDelete