Barbeque

Semalam,
aku ngan family bbq yang paling hampeh aku tak ambik gambar pun!!



Satu hal aku nak kongsikan kat korung pasal rambut aku

Korang perasan tak akan rambut aku macamane??
aku baru pergi saloon untuk mengatasi masalah rambut aku rambut rusak.....
tu pun salah sendiri sebab suka sangat kaler rambut.
Mula dari warna coklat tukar lagi warna kuning..
pastu aku highlight
tukar lagi warna merah!!!
Gaya tak abis2 last2 tukar warna kuning balik....

nie yang ku dapat rambut rusak. Paksa potong nie je yang tinggal

34 comments:

  1. bestnya ada biz sendiri.
    bisnis apa??

    Bie ttp comel wlupn potong rmbut mcmtue

    ReplyDelete
  2. bie.. pendeknyer rambut kamu.. sumi sblm raya ritu nk potong.. tp xjadik.. sbb sayang.. hehe~

    ReplyDelete
  3. Bie, rambut memang tak boleh kaler-kaler.kalau nak kalerkan ngan inai. Bie kena rajin letak santan kelapa atau ramas daun bunga raya sapu kat rambut , nanti jadik lebat

    ReplyDelete
  4. @Narti

    oh... iakah nak singgah ler kerumah (^^,)

    ReplyDelete
  5. @Nurulnani

    nanti Bie kongsi kat korang yer TUNGGUUUU.... heheheh

    oh iakah.. makaceh tapi nie tpaksa taww bukan suka sangat dah rambut macam tu huhuhu :(

    ReplyDelete
  6. @☺[ai][sUmi]☺Chan

    huhuhu... tu larr pendek sangat UWAaaaa
    terpaksa aisumi huhuhu

    ReplyDelete
  7. @Ina

    kali nie tak nak warna2 lagi huhuhuhu
    :( :( :(
    dah malas dah nak wat....
    akak makaceh bagi petuanya (^^,) insyaAllah Bie akan buat...

    ReplyDelete
  8. Hai..
    terasa lapo jer nengok laponya
    mama khusyuk nampak memanggang hehehe
    rambut baru tuh cute sangat bbyface

    ReplyDelete
  9. cumil aja Bie potg rmbut tu,dah elok dah Bie potg seblum kerusakkan rmbut tu melarat lgi kan.

    tabik spring betol Bie berani potg mcmtu

    ReplyDelete
  10. Dek Bie hai baru dapat beri komen dek
    dek tak ajak akak pun waktu bbq tue ehehe

    nape mama nampak kurus dah banyak kerje kah? Baru ingat kan sibuk nak buka bisnis dek bisnis2 jaga diri oke

    Dek pendek sangat rambut dek tomei gak dek ala2 tomei ehehe

    ReplyDelete
  11. @hb_awang

    lapor ker kihkihkih... sabo2
    aha2 mama tgh khusyuk memanggang lar tu hb nnti lambat plak nak msk
    ahahah rmbut baru tpaksa dipotong huhuhu

    ReplyDelete
  12. @Acep

    betol tu acep seblum terlambat nanti tak pasal2 aku tak rambut huhuhu

    ReplyDelete
  13. @aliza

    heheh lar akak jauh sangat duk ajak huhuhu
    ah!! mama nmpak kurus ker xlar baju mama kecik sikit tu lar nampak kurus tu ;)oke kitarang jaga diri makaceh akak

    ah!!! tak ader lah tomei huhuhuh

    ReplyDelete
  14. salam kenal bie,
    pendeknya rambut bie tapi nampak sesuai gak cutie

    ReplyDelete
  15. Bestnye la Bie wat Barbeque! :)
    Bie,harap pasnie Bie janji la
    ekk x tukar2 lg kaler rmbt tu..
    Sian kn Bie & rambut tu..Abis dh
    rusak pai tepakse dh tu gunting jd
    pendek,kn..Hrp cpt lh pnjg..Tp kalo
    rmbt Akak potong bulan nie,setahun lg belum tentu dpt cpaai bahu..Aduii..Lmbt banar nk pnjg!

    ReplyDelete
  16. haiii cik bie..
    nak skit le...
    besa laa keje kan mmg laa bz..
    pe2 pun gud luck eh...

    windu cik bie..^_^

    ReplyDelete
  17. @erna

    salam kenal kembali erna
    tahu xpe huhuh iakah cutie aduiii hehehehe

    ReplyDelete
  18. @Budi setiawan

    salam kenal Budi
    hehehe aduii cute bangat ker hurmmm papa pun makaceh kihkihkih..

    ReplyDelete
  19. @Ieda the rainbow princess

    best gak lar akak heheh nnti dtg2 lar kalo kitarang wat BBQ yer..

    oke Bie jnji akak huhuhu.. nie dah ada dah panjangnya sikit2 heheh

    ReplyDelete
  20. @♥ana_bp86♥

    hi2 ana lama xnampak hehehe
    datg lar rumah (^^,) hehehe
    makaceh 4 ur wishes ana

    Bie pn rindu kat awak jaga diri yer ^_^

    ReplyDelete
  21. Wahh!Bile la tu Akak dpt pegi Barbeque Bie kt sane tu?Jaohnye merentas laut! :) Haaa..janji tau..jgn sampai rambut tu merajuk da x maw panjang dh kn susah Bie nnt.. ;)

    ReplyDelete
  22. @Ieda the Rainbow Princess

    haha.... tak apa ler jauh kihkihh
    Oke Bie janji PROMISE heheh xwat lgi dah insaf nie akak huhuh

    ReplyDelete
  23. hi bie! nick name kita sama n rambut kita hampir sama~ welll... masa 2 3 tahun yang lepas, gitu la rambut kite~ nice to know~

    ReplyDelete
  24. Sippppp............
    Salam Kenal Yaw

    ReplyDelete
  25. Hello my dear friend, have a great weekend and thanks for your visit. :)

    ReplyDelete
  26. @Lady

    hi2... oh iakah nick name awak Bie gak upanya heheh
    nie kita sama lerkan kihkihkih Bie bru nie jer potong

    ReplyDelete