Salam Ramadhan

Salam Ramadhan bagi yang berpuasa esuk.
Kat Brunei puasa hari hari Khamis 12/08/2010.

buah kurma tak ketinggalan....



Kurnia dari Kebawah Duli Hassanal Bolkiah

33 comments:

  1. salam ramadan..
    Tuh la ingatkan sama puasa sedih lak huhu

    ReplyDelete
  2. ingatkan sama kita puasa dik selang sehari
    salam kat keluarga

    ReplyDelete
  3. suk dapat lagi makan tue hehehe
    sempat lgi prepare puasa utk ari khamis :)

    ReplyDelete
  4. best dapat kurnia kurma kitrang belum beli lagi huhu

    ReplyDelete
  5. dik turun KL la...dapat gak puasa awal raya hehe

    ReplyDelete
  6. salam ramadan wish awal untuk hari khamis ahahah
    Bie..kitrang dah puasa kalau nak puasa turun miri dapat puasa sama2

    ReplyDelete
  7. esuk baru brunei puasa selamat puasa..jgn lupa terawih hihi

    ReplyDelete
  8. @Rizal
    tak sama la anak bulan xnampak pehhh...
    Jenuh giler duk dpn tv tunggu pengguman dah la iklan asyik tayang pasal puasa!!Last2 hampeh xpuasa miss xtgk cite kat tv3

    ReplyDelete
  9. @€ fzh €
    hahaha nasib selang sehari kalu selang beberapa hari lama gak nak tunggu hahaha
    family salam balik

    ReplyDelete
  10. @HB_Awang
    ek elahhh....makanan lain ingat pulak nak beli.Buah kurma lupa plak alasan ker tuh hahahaha tahun lepas xbeli gakkan kih3

    ReplyDelete
  11. @mildot
    Bie oke jer turun Kl..tiket flight abg belikan hahaha

    ReplyDelete
  12. @aida
    hisshhhh nak jeleskan la tue...mentang2 puasa hehehe tq kasi wish :P
    Bie ada gak planning nak pi Miri tak tahu bile????

    ReplyDelete
  13. @SyahNas80 @ Nana
    salam ramadhan juga :)

    ReplyDelete
  14. @Ultramen Ricky
    slmat puasa gak,xluper maaa

    ReplyDelete
  15. salam ramadan utk ari esuk ;)
    bile nak pigi brisbane?

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum Bie,

    Ramadan Mubarak..selamat menjalankan ibadah puasa dan amalan2 yang lain-nya..semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya..

    mohon maaf salah dan silap sis..

    :-)

    ReplyDelete
  17. salam Bie... wah wah.. puasa arini ke, best tgk kurma tuh.. special sungguh dok Brunei ek... bilalah dpt jalan2 ke sana...

    ReplyDelete
  18. Selamat berpuasa Bie, semoga ceria sokmo..

    ReplyDelete
  19. selamat berpuasa bie
    bestnya dapat dapat kurma istana...

    ReplyDelete
  20. happy fasting to you and ur family

    ReplyDelete
  21. @xoxo
    salam ramadhan
    brisbane belum ada planning lgi nak pi klw kitrang pi nanti Bie sms :)

    ReplyDelete
  22. @Cheqna
    waalaikumsalam..
    insyaAllah...amin :)

    maaf diterima hehe

    ReplyDelete
  23. @Insan Jiwang
    mesti la puasa :)best juga la xpayah susah2 nak beli ahaha
    bile2 pun bole hehehe

    ReplyDelete
  24. @yastro
    selamat bpuasa juga untuk Yas...

    ReplyDelete
  25. salam bie
    jadi raya nanti, malaysia lebih awal la ya?
    salam ramadhan

    ReplyDelete
  26. @tehr
    kumsalam tehr..
    mcm tuh lor kat malaysia awal raya huhu jgn lupa antar lemang hik2...

    ReplyDelete
  27. sis, i baru perasan u all dapat kurniaan kurma.

    :-)

    ReplyDelete