Ini Yang Terbaik

Sebut pasal makan semua suka takde yang membantah!


pilihan utama meluangkan masa bekumpul sama-sama walaupon agak sibuk ngan kerja harian.






makanan yang diorder...yang lain semuanya order nasi ayam kukus kechuali aku kueh tiew tanpa sayur ahahksssss...


Bapa n my lil bro


taim ni my lil bro tak selesa sebab ada minah duk pandang dia. mula la aku menyekat saja nak ingin tahu ekekeke

Bie: Agaknya minah tu bekenan kot
My bro: Hishhhh tak nak la aku uwakkkk.....takde maknanya!!!

ahahaha.....

33 comments:

  1. mall gadong tu katner yer??? makanan nmpk menyelerakan

    ReplyDelete
  2. sedapnya..agaknya bila lgi makan luar..
    hahaha kelakar arr..alai tak sudi

    ReplyDelete
  3. Yooo...makan2 time....Ni dah kes perigi cari timba nih...he3!!

    ReplyDelete
  4. waahhhh nasi ayam sedap tu...nak beli nasi pulak la

    ReplyDelete
  5. uwaaaaa...entry nie wat fifi sentap fifi tgh diet badan naek sejak kat australia.tolongggggg

    ReplyDelete
  6. betol tu..Xder sape memantah bab makan hehe...i makan badan tetap stay tu yg serunuk hik3

    ReplyDelete
  7. ur bro takkan kenan punya...ntah2 dlm atinya salit mato den nengok minah gedik nih hahahHahaha

    ReplyDelete
  8. kueh2 pau bukan sy yer hehe..sy sentiasa slim Ahahaaha
    dah tgok ker cpa minah tue?

    ReplyDelete
  9. berkunjung lg ditempat sahabat...
    apa kabar Bie???
    enak abis makan kenyang ya...
    :D

    ReplyDelete
  10. sedap nye..utk niesz ad x..hehe..

    ReplyDelete
  11. @iris
    kat brunei... :)
    memang menyelerakan hehe tak rugi order banyak2 hehe

    ReplyDelete
  12. @Rizal
    tak tahu blm planning lgi :P
    ah2 tak sudi ahahaha....

    ReplyDelete
  13. @yastro
    betul tuh.. minah tu yang lebih!! gedik sangat

    ReplyDelete
  14. @xoxo
    oh iye ker hahaha gi diet!!tuh arr asyik makan coklat je

    ReplyDelete
  15. @M@N
    elok arr macam saya gak tak kesah makan banyak2... nasib arr tak bekenan gedik giler taw.

    ReplyDelete
  16. @umar
    yer2 la slim ahahaha.... dah tengok dah aku tgk pun tak bkenan hahaha

    ReplyDelete
  17. @Penghuni 60
    Tq for visited :) alhamdulilah sehat..
    kenyang semestinya hehehe

    ReplyDelete
  18. @niesz
    nanti datang ke sini ada lah utk awak...hahaha

    ReplyDelete
  19. ooo..kat brunei..tetiba tringin lak rasa nak ke Brunei..esok ah gi..( ewahh, macam la Brunei tu kat sebelah umah...hehehhe..) salam kenal

    ReplyDelete
  20. @Fadzli Amir
    hahahaha jom la turun brunei...dekat je kih3 (dlm mimpi)

    salam kenal kembali :)

    ReplyDelete
  21. adesss...tgk makanan lapaq balik~~~~

    ReplyDelete
  22. koq kueh tiewnya tanpa sayur? seharusnya pakai sayur biar sehat :D
    anyhow, makanannya pasti semua yummy

    ReplyDelete
  23. @admin
    sebab Bie tak pandai makan sayur tuh la pasal tak dibubuh...
    semestinya yummy :)

    ReplyDelete
  24. He3!!! tak makan sayur ekkkkk....
    Ini "kes" sama ngan anak2 yas...2~2 tu tak makan sayur...susah tul nak pujuk...walau halus sklipun,derang leh "scan" lagi woooo....

    ReplyDelete
  25. @yastro
    oh iye ker wahhhh kami sgeng la he3..mmg discan lagi tau!!tak sedap langsung......anak tekak Xleh terima hahaha

    ReplyDelete