Ulser Oh Ulser

Hari ni dah masuk 3hari kena ulser bibir. Kena pula kat depan bibir uhhhh dah semakin membengkaklah pulak!!!

Makan pun susah so sepanjang ni makan pun agak bekurangan dah tak lalu nak makan segala apalagi nak cakap pun sakit so aku guna white board je hehehe...... paksa la diam buat seketika sunyi rumah terus uhuhuh.

Apapon, walaupon sakit mood tetap semangat blogging beb....!!!

20 comments:

  1. amalkan selalu minum air suam insyallah baek.
    cayala blogging no1 tetap xcuti blogging ehehe

    ReplyDelete
  2. cian nyer...mcmane nk elok tu yer..sbb niesz pon xde experience kena ulser nie..

    ReplyDelete
  3. Hahaha...kene sabo bebanyok ni Bie...kompom tensen giler bile terkene ngan ulser nih...

    ReplyDelete
  4. @niesz
    uhuhu....nie tengah usha kasi ubat :(

    ReplyDelete
  5. @yastro
    terlebih tension Yas..pasal bsabar duduk diam je uhuhu

    ReplyDelete
  6. ciannya..guna bonjela baik cuma pedih jer

    ReplyDelete
  7. ohw samalah dengan i ni hah! tonsil mneyerang + batuk + selera ke laut!!! tp bila nak kurus?? huh

    ReplyDelete
  8. ciannya dik akak nih..dik kumur2 la selalu dgn air garam

    ReplyDelete
  9. makin ramai dah yang tkena ulser nih!dah bawak ke klinik ker?jgn dtguh2 taw...bwk2 brehat keje tolak tpi jap

    ReplyDelete
  10. fifi pn xsuka ulser nih semuanya susah!
    harap cepat sembuh....

    ReplyDelete
  11. @umar
    dah guna ubat dri klinik dah...b4 tu dah guna bonjela tak gak elok2 makin menjadi2 ada arr

    ReplyDelete
  12. @✿etiey erywan✿
    oh iye ker..sama2 arr kita menlawan kesakitan :(

    ReplyDelete
  13. kalau dapat ulser, letak garam kt tempat ulser tu.sakit tp nikmat,try la...

    ReplyDelete
  14. @Sya Razali
    oh iye ker... Bie selalu tu tak juga kekadang je tu la bule sampai demam juga watnya uhuhu

    ReplyDelete
  15. @neni izazi
    ahhhhh penah cuba dah sakit amat2 wat ngis juga

    ReplyDelete