Luangkan Masa Tengok Nie

Harinie meluangkan masa nonton AL JAZEERA cehhh....tetibe je tengok nih.
Kalau takde berita hangat nie takdenya ditengok.....alih-alih duk tengok chanel lain.

Penuntut Brunei dah pon selamat sampai ketanahair hari rabu lepas 2Feb menggunakan pesawat penerbangan Romania yang disewa khas oleh Kebawah Duli Sultan.

15 comments:

  1. sy pun tgk chnel nie 2..3 hari ni

    alhamdulilah dah selamat..penuntut malaysia maseh kat sane

    ReplyDelete
  2. hehe sy pun gitu tgk chenel ni..sblom nih sibuk tgk mtv ahahah.

    ReplyDelete
  3. dik2 tibe2 je dik peduli hal dunia sllu asyik tgk korean movie haha

    ReplyDelete
  4. ohhh penuntut sana dah balik rupanya penuntut kat sini blm lgi balik2. ntah mcmane keadaan durank

    ReplyDelete
  5. waaa meluangkan masa yg sgt2 berguna dpt gak tau hal luar..hehe
    seblm nie asyik tgk ape ek hehe

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dah selamat gak penuntut Brunei..bape ramai Bie yg belajar kat sana?

    ReplyDelete
  7. @Rizal
    smalm je Bie tgk nie dah tgk chanel lain dah kih3

    ReplyDelete
  8. @€ fzh €
    tu la tetibe kak...itu pun smlm je kak.
    Nie dah tgk chanel lain kak :P

    ReplyDelete
  9. @M@N
    utk smalam je M@N... itu pun tetido2 aku nengoknya

    ReplyDelete
  10. cian je aku tgk keadaan kat sana. entah bile la aman!

    ReplyDelete
  11. @acep
    mmg cian sangat...pmerintahnya giler sangat tak letak jawatan.

    ReplyDelete
  12. @nuriz
    tak tau la bile...benci sangat2 ttp gak tak brambus2nya.

    ReplyDelete