Oh No!!

Damn!!!

Orang yang buang bayi lagi kita sedih tengok bayi ditinggalkan begitu saja. Mula la kita sumpah serana orang tu dah sah-sah takde hati perut langsung....
inikan pulak orang yang makan janin segala.

OMG dah takde benda lain lagi ker nak dimakan!!Dah la buat sup janin....

Kejam gilerrrrr!!

20 comments:

  1. memang kejap takde perikemanusiaan!!! sedih plak i tgk bby nie

    ReplyDelete
  2. sangup gile durank makan janin.apa khasihatnya ya?

    ReplyDelete
  3. geler ker apa makan janin.
    kembang perut man terus....nak munt*h

    ReplyDelete
  4. pernah tgk kat cina nampak bulat2 badan budak tuu :(

    ReplyDelete
  5. JANIN!!Yukkkk gelinya..dah abis makanan dah kut makan janin

    ReplyDelete
  6. taktau la lama2 mayat kat kubur pon durank makan kOt!

    ReplyDelete
  7. Aduhhhh...ngerinya Bie...rasa kesian sangat2 kat baby tu..tak sanggup nk tgk lelama...

    ReplyDelete
  8. Astagfirullah !!!! sungguh tak ber peri kemanusiaan.

    ReplyDelete
  9. @Rizal
    Rizal...kejap ke kejam!!memang sedih rasa nak pelempang je orang yang buat tuu

    ReplyDelete
  10. @€ fzh €
    Taktau la apa khasiatnya kak..nape??

    ReplyDelete
  11. @Ultramen Ricky
    memang ada itu pun yang Bie dengar2 la...tak sanggup aku nak tengok depan mata!!!!

    ReplyDelete
  12. @wiLLzzoaLLy
    oh iyeker!!!!sanggup gak awak tengokkk

    ReplyDelete
  13. @umar
    abis makanan tuu tak mungkin kot. tapi taktau la durank makan nie

    ReplyDelete
  14. @acep
    bukan lagi lama2 acep...dah ada dah yang makan mayat siap gali kubur bagai.

    ReplyDelete
  15. @Yastro
    memang kecian entah la durank suka suki je makan!!!

    ReplyDelete
  16. @Willyo Alsyah P. Isman
    memang dah takde lagi dah keperikemanusian...

    ReplyDelete