Buat Hal Lagi Blackout

Rasa sesak.. rimas.. geram semuanya ada. Blackout belaku lagi kali ini masuk kali kedua tak sampai seminggu.
Bila dikomplain macam-macam alasan diberi kekadang sampai tak bejawab langsung bila dihubungi...
Malam2 baru nak blackout segala baru sibuk bepusu2 keluar kerja overtime!!!Nak overtime kononnya....
Siang hari takdenya nak tutup.....


tebantut terus nak update and scan antivirus pehhh....

12 comments:

  1. biasa ragam pekerja tapi dah kena lawat baru sibuk kerja

    ReplyDelete
  2. yg tak jwb toh mesti durank tak keje.ponteng hihi

    ReplyDelete
  3. mungkin kot nak kerja overtime nak gaji lebih hehe

    ReplyDelete
  4. rajinnya update fifi dah lama Xupdate hehe

    ReplyDelete
  5. Hehehe...time blackout ni yg paling lemahhh...alhamdulillah kat sini kurang sikit bab2 ni...cuma kalau blk kmpg je yg slalu kene...huhuhu

    ReplyDelete
  6. @Ultramen Ricky
    hahaha rasa2 iye kot.memang tabiat kat sini susah yo

    ReplyDelete
  7. @xoxo
    dah tahap maksimum dah fifi.pasal selalu dapat warning

    ReplyDelete
  8. @Yastro
    memang lemah sangat2 Yas...sesak abis! hihi
    dah la asyik malam je kena..

    ReplyDelete
  9. Hehehe..pe lagi, cari set generator sendiri lak...baru pueh ati camnihh...hehehe









    #Gurau je tuuuu....;)

    ReplyDelete
  10. @Yastro
    Haha iyela tu..Kalau yang ada generator kemetot tu pon tak tahan lama gak last2 tutup gak hahaha...

    ReplyDelete