Agak2 La Nak Main Mercun

Baru beberapa hari puasa dah ada yang gatal tangan main mercun suka ria sangat....
Apalagi bila dah minggu2 nanti mahu setiap hari dengar bunyi mercun



main mercun pun agak2 la jangan seronok sendiri sangat sampai tak pikir orang lain. Dah la tengah2 bebukak main mercun TAK HORMAT LANGSUNG mahu nak tecekik tau!! bingit giler....

Taktau la kenapa la ada manusia sebegini!!
Kalau tak main mercun tak meriah ker??

40 comments:

  1. marah sangat ni, sabar2.. hehe..
    kadang2 sronok, kadang2 tu panas hati gak dengar budak main mercun tgah2 malam bute. hehe..

    ReplyDelete
  2. biasa la an...tiap2 kali n raya..mmg wajib mercun....

    ReplyDelete
  3. jiran fa pegi testing motor time nak buka. tak puasa pun tak yah la nak tunjuk. -_____-

    ReplyDelete
  4. haha...esok BALAS la balik dengan mercun..kahkah..kah~

    ReplyDelete
  5. haha ! berbuka pon dorang men mercun ? nampak sangat dorang xpuasa ! haha ! komen me back ! :)
    http://birdsangry96.blogspot.com/2011/08/pertandingan-siapa-yang-bakal-jadi.html

    ReplyDelete
  6. memang dasar perangai tak hormat langsung.cekik je terus leher org tu bie hahahaha

    ReplyDelete
  7. tak main mercun tak meriah
    dah patah jari semua baru meriah *sarkastik*

    =_=

    ReplyDelete
  8. Tangkap pas tu kasi letop mercun tu kat telinga dia...bio berdarah sakan...nak sangat main mercun tak hengat waktu....

    ReplyDelete
  9. @ifwat SAHAJA
    ahahaha sabar dah nie ifwat...geram sangat je mahu nak telan biji kurma huhuhu

    tu arr suka2 hati main...tu tebuat durang yang main kalau orang lain yang main mercun tahunya nak marah lak

    ReplyDelete
  10. @wan azie
    dah wajib susah tuh nak tinggalkan kan.....

    ReplyDelete
  11. @Fathiah Hamim
    oh iyeker nak nunjuk kot yang dia ada motor kan....
    Fa pegi pecah motor tu hahahaha

    ReplyDelete
  12. @Mr.Oren
    good idea.....kalau mercun biasa2 tak best pulak nak BALAS2 nie
    kalau meriam buluh oke tak hahahaha

    ReplyDelete
  13. @Muhammad Hafiz bin Zubir
    mungkin kot tak puasa......tau2 main mercun plak durang dahulukan kan....

    ReplyDelete
  14. @HB_Awang
    tak nak la cekik2 geli ek nak pegang leher orang tu hahahaha

    ReplyDelete
  15. @AmyZana
    hahaha dah patah baru best...cantik je jari susah nak dapat jari mcmtuh

    ReplyDelete
  16. @Yastro
    good idea.....biar bedarah2 pastu letop kat jari plak.suka hati nak main..

    ReplyDelete
  17. dasyatnya mesti Xpose balas balik JOM KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  18. bie kasi letop balik baru seronok =)

    ReplyDelete
  19. xberapa meriah
    bunyi mercun meceriakan suasana
    hehe

    ReplyDelete
  20. @Rizal
    kalau nak balas balik
    gi belikan mercun CEPATTTTT :)

    ReplyDelete
  21. @wiLLzzoaLLY
    tak nak ek balas balik!! (tetibe jadi budak baik)
    hahahaha

    ReplyDelete
  22. @zulhilmi.tempoyak
    yup setuju....kang dah putus jari baru behenti main.
    mula la buat muka kecian bagai....

    ReplyDelete
  23. dah sah2 Xpose mau main mercun plak
    belasah je laju2 haha

    ReplyDelete
  24. mungkin tak sabar nak raya sbbtu sakan giler main mercun :)

    ReplyDelete
  25. HAHAHAHA
    dah jdi bdk baik ropenya...bln pose ke bie?

    ReplyDelete
  26. @M@N
    belasah laju2? agak2 la....nak belasah hahaha

    ReplyDelete
  27. @€ fzh €
    raya nak cepat...pose Xcukup aduiiii

    ReplyDelete
  28. @€€..lagak sempoi..€€
    ko hentem la...aku Xnak ek

    ReplyDelete
  29. @wiLLzzoaLLy
    tau Xpe hahaha cisss nak muntah je angkut bakul

    ReplyDelete
  30. *salam kenal, amy singgah dari belog sinae raudah.follow sini jemput ke belog amy..

    ReplyDelete
  31. skrg tyco mercun ramai dah kena tangkap..sabo2

    ReplyDelete
  32. @Amy Syaquena
    salam kenal gak.... TQ

    ReplyDelete
  33. @abah khalisha
    iyeker abis mata pencarian mereka... sabo2 :)

    ReplyDelete
  34. Jakun sangat kut, kekeke
    kang Orang berbuka kat rumah dia berbuka kat hospital :p

    ReplyDelete
  35. @twinkeenabilah
    oke la tu Xlagi bising2 main kann...kalau dah jakun Xkira waktu nak main hehehe

    ReplyDelete