Makan Ayam Hidup-Hidup

Wanita pelik dari Indonesia makan ayam hidup-hidup Pehhhhhhh memang pelik sangat-sangat dahlah makan 5ekor ayam hidup setiap hari.
Gpon nie adalah penyakit misterinya gemar makan secara mentah tanpa dimasak sekalipon.

apapon didoakan moga kembali normal seperti orang lain.

16 comments:

  1. 5ekor tiap hari banyak tue!!xde kesan sampingan ke?

    harap2 mcmtue kembali normal cian jugak tengok

    ReplyDelete
  2. adeh meloyakan betul. hmmm manusia macam ragam.

    ReplyDelete
  3. Alamak...makan ayam hidup2?? Buang tebiat ke hapa org nih....isk..isk..


    #Siap le org kampung....habis ayam korang dikerjakan orang nih..

    ReplyDelete
  4. perghhh biar betu nie?? geli kot.. huhu..

    ReplyDelete
  5. Kesian kat dia if itu satu bentuk penyakit...nak makan yang cukup masak pun tak boleh, apa lagi yg macam tu.

    ReplyDelete
  6. @HB_Awang
    Xde kesan sampingan pon tu yang saya baca lah....

    ReplyDelete
  7. @Kiera Zainal
    tu lah kita tgk loyalah gak tapi bgi dia memang sedap tu hehe :)

    ReplyDelete
  8. @yastro
    penyakit misteri dia Yas...ganas sgtkan dia gigit ayam tue hehe

    hahaha kalau ayam hilang takde tak syak lagi dia yang buat kerja

    ReplyDelete
  9. @nabByla
    betul sgt2...geli Ooooo!!jangan tenung lama2 kang Xpasal2 Xlalu nak makan ayam hehe

    ReplyDelete
  10. @Cheqna
    tu lah kita yang tengok pun dah kecian apalagi dia sendiri yang tanggung penyakit dia nie

    ReplyDelete
  11. Geli la tgk dia ratah ayam tanpa masak tu...takut sok2 dia jadi cam raja bersiung lakkk

    ReplyDelete
  12. @yastro
    Tu lah dia wat Xkesah je. Ntah sampai bila dia macamnie kannn!

    ReplyDelete