Breakfast Kat Luar

Arinie aku rajin melampau pagi2 dah merayap kuar untuk breakfast..





taim tak sibuk bolehlah merayap kuar tapi bila dah sibuk breakfast pun sekadar teguk air kosong...

16 comments:

  1. nie brekfst ker mkn tghari
    hehe

    ReplyDelete
  2. that's for breakfast?..ni boleh sampai malam kenyang..hehehe..

    :-)

    ReplyDelete
  3. Kalau tgk pada gambar dh mcam lunch dh tu.. he he he he

    ReplyDelete
  4. Wahhh...sibuk betoi tu sampai breakpes kat luar...nampak cam sodap je Bie...hehehe

    ReplyDelete
  5. @aReLaN
    hehehe tu namanya breakfast melahap kuikui

    ReplyDelete
  6. @Cheqna
    hahaha dasar kuat makan....dah mcm bukan breakfast

    ReplyDelete
  7. @Mesin Taipku
    tu lah tak mcm breakfast patutlah org yg duk sblh menyebelah duk tgk aku makan mcmtue Hahahaha

    ReplyDelete
  8. @Yas y
    mmg sodap sangat2 sampai susah nak gerak balik hehehe

    ReplyDelete
  9. AIkk...penuh bebeno la kat dalam perut tu Bie, sampai syusah nk gerak balik? hehehe....

    ReplyDelete
  10. salam kenal semoga sukses dan tetap berkarya.

    ReplyDelete