Jogging Taim

Dekat bedekad aku tak jogging tu pun lepas injured kat lutut terus aku tak jogging tadi baru aku try jogging balik. Nasib jugak badan tak naik macam tong gas kalau naik nampak gamaknya jogging dah tak guna pakai.



tak jauh mana pun dekat ngan rumah je gpOn tak rajin sangat aku nak gi jauh2 gi tempat2 jogging bagai. Yang nie pun aku dah tak larat... 


around 5.30pm aku gerak gi jogging dekat 6lebih baru sampai rumah.

12 comments:

  1. Gambar last tu depan rumah Bie ke?

    #Rajin gak Bie gi jogging ehh...bape jarak jogging tuu?

    ReplyDelete
  2. oklah tu mulakan berjogging, teruskan!

    wish I could do that too, tp tak larat..hehe

    :-)

    ReplyDelete
  3. @Yas y
    tak ek rumah Bie jauh lagi...hehe rajin sekali sekala je Yas sat nanti malas balik

    ReplyDelete
  4. dah tido ke kepenatan jogging..hehe :-)

    ReplyDelete
  5. Nak kena bakar ni tiap2 ari baru jd rajin gi joging kot...hehehe

    ReplyDelete
  6. @Yas y
    haha tiap2 ari memang tak larat tak pasal2 habis tulang tecabut bagai hehehe nie pun dah sakit kaki sikit2

    ReplyDelete
  7. Hahaha...sabo je la bie..Jgn la jogging jejauh, stat ngan jarak selamat dlu laa...:)

    Siapakah Lelaki Kacak 2012 - SEO Contest

    ReplyDelete
  8. @yastro
    tu arr kang jogging jauh2 lagak je lebih haha

    ReplyDelete
  9. besarnye rumah.. huu.. okela tuh.. at least jog jgk.. siswi nie mls..haha

    ReplyDelete
  10. @cinta siswi
    hahaha sama arr bie baru sekali jogging dah malas

    ReplyDelete