Dapat Lagi

Dapat award lagi....
Dari Ratu Qiqi dan Kak Ros.
Thanks alot ^__^
Sebelum tu kena jawab tag dulu

v

v

Award dari RatuQiqi



1.Dimanakah anda selalu b/w
->semua blog.....
Tak elok memilih

2.Kenapa anda sangat suka b/w
->Kenal lebey banyak blogger

3.Apaa yang anda dapat kalau b/w
->Dapat traffic yang masyuk lalala~~

4.Macamane perasaan orang yang diblogwalkingkan oleh anda
->Semestinya happy wink*

ni pulak dari Kak Ros


1.Adakah anda rasa hot
->Tak ada maknanya hot...sejuk giler!!! Hujan wei

2.Bila kali terakhir makan pizza
->Masa menyambut anniversary perkahwinan mama bapa

3.Lagu terakhir yang saya dengar
->Tak ada masa duk dengar lagu uhuhu memanjang sibuk dengan bisnis

4.Apa yang anda wat selain menyelesaikan tag ini
->Blogwalking

5.Selain nama sendiri, Anda dipanggil nama apa
->Bie, Biebeh, Az

6.Tag 8orang
->Untuk sesiapa yang rajin nak buat

7.Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mentag anda
->Peramah
->Selalu terjah ke blog Bie
->Mudah bergaul
->Buat bisnis sendiri
->Openminded

8.Perasaan anda buat tag ini
->Semestinya happy...

8 comments:

  1. betul betul betul...
    b/w = cari kawan ramai.

    ReplyDelete
  2. Selamat untuk awardnya bie... :-)

    ReplyDelete
  3. @adianiez AIDA
    yup ur right hehe....bole jenguk krativiti blog durang jugak

    ReplyDelete
  4. congratulation my fren
    makin jaya neh blog

    ReplyDelete
  5. @Ambae.exe
    alhamdulilah...blog Ambae.exe pun makin maju juga ya

    ReplyDelete