Hari Ini

Ari nie nak agih2kan juadah ke rumah2 jiran macam tahun lepas
mama bapa aku memang suka buat macamnie





37 comments:

  1. serunuknya jiran2 yang tinggal berdekatan tiap2 tahun dapat agihan juadah.rasenya nak pindah sana pula hehe...
    yang tinggal kat sini tak ada hantar2 ker

    ReplyDelete
  2. saya nak juga... jangan lupa hantar ke brisbane he3

    ReplyDelete
  3. berapa jam je bie tito tu mamai ada juga he3.meriahnya ur famili buat perancangan tym ramadan..
    sedap gila juadah berbukak btuah jiran2 u

    ReplyDelete
  4. sedapnya juadah,sayur umbut kelapa makaii melatop!!!apalagi ayam dan bubur dah makin menjadi2 kuat makan me.

    ReplyDelete
  5. meriahnya dah ada perancangan mcamnih
    famili terpuji...pekara ini dibuat awal padahal barangan raya belum tersedia. tabik spring to uols

    ReplyDelete
  6. bie gunting rambut tak tampilkan pun btmbah2 comel la u bie. jatuh ati me terus

    ReplyDelete
  7. lewatnya bie tito mesti buat ibadatkan dah tinggal beberapa hari saja lagi kita beraya.lapar terus perut tengok juadah bie febet i juga ayam merah he3

    ReplyDelete
  8. bertuahnya sape yang berjiran dengan bie dapat juadah pula dah la banyak meriahnya.malam raya nanti apa perancangan uols famili nak buat??mesti bestkan

    ReplyDelete
  9. sedapnya...bie tak antar kat perak ker he3

    ReplyDelete
  10. murah rezeki hendaknya.
    sedapnya ayam merah

    ReplyDelete
  11. makin semangat je uols famili dah dekat2 nak abis puasa.mudah2an rezeki uols berlimpah ruah hendaknya amin..

    ReplyDelete
  12. sedapnya juadah diberi pun banyak juga kenyang juga dah berbukak.menyelerakan...

    ReplyDelete
  13. esok2 hantar le ke kelantan juga
    2 bungkus pun boleh
    hehehe

    ReplyDelete
  14. ngap.. ngap.. ngap... lapar la plak. hahhahahaha bru kol 6.40am.. :(

    ReplyDelete
  15. @Rizal
    pindah la ke sini nanti dapat Bie antar hehe.antar kesana entah bile la sampainya hahaha

    ReplyDelete
  16. @xoxo
    tunggu taw nanti ada la terpacak depan pintu apartment kih3

    ReplyDelete
  17. @shevieling
    lebih dari mamai...sakit kepala dibuatnya!!

    ReplyDelete
  18. @niqueviakle
    ungkapan...terserlah u kuat makan hahahahha

    ReplyDelete
  19. @ijoy
    Buat yang patut dulu dah semuanya selesai baru barangan raya....selalu kitarang beli pun dah 2hari nak raya hehe..

    ReplyDelete
  20. @nabilah
    malam raya nanti ada la kitarang nak wat tunggu jer posts yang kan datang hehe

    ReplyDelete
  21. @hamdan
    ahaha antar perak pula...entah2 datang kat sana dah basi kih3.

    ReplyDelete
  22. @tombro
    selagi masih bulan puasa semakin itu dikejar

    ReplyDelete
  23. @tehr
    hahaaahhaa esuk2 antar la ye...tehr bila lagi nak hantar teh?? kih3

    ReplyDelete
  24. @~ ( LayDee_N ) ~
    HAHAHA lama lgi nak bukak. sabo2 dugaan

    ReplyDelete
  25. sedapnya tergugat iman puasa..perut lapor lamanya berbukak..

    ReplyDelete
  26. meriah u buat perancangan macamne.raya nih kat mana?

    ReplyDelete
  27. sayur umbut favouriteku....sedap2

    ReplyDelete
  28. Pos 1 kat yas bie..he3!!!
    "Selamat Hari Raya n maaf zahir dan batin" dari yas sekeluarga..

    ReplyDelete
  29. @Yanggalyz
    dugaan jangan diturut sangat hati tuh...

    ReplyDelete
  30. @billarisha
    raya kat bandar je...best gilew hahaha

    ReplyDelete
  31. @yastro
    hahaha bile la nak sampai Yas....kih3 selamat hari raya gak :)

    ReplyDelete