Persiapan Openhouse

buat Openhouse
kira dah sampai penghujungnya untuk raya tahun ini walaupun belum lagi sampai sebulan










kena pulak ke pasaraya beli keperluan hari sabtu nanti.

Semua persiapan dah siap,
tinggal nak masak dan hidang je....







Openhouse hari sabtu ni (18/9) besuk,
12tengah hari sampai 12tengah malam...

44 comments:

  1. bestnya openhouse nak pi sana tpi tiket flight xada.bole bagi tiket hehe

    ReplyDelete
  2. serunuknya i nak dtg lah...ada wit raya tak :)

    ReplyDelete
  3. bie awal gak nak tutup!lepas nih tak ada kgi ker.....
    cuti 3hari lgi la bie

    ReplyDelete
  4. sayangnya i tinggal jauh frust!!frust!!
    kalo dekat sampai malam i kat sana...bie tak ada planing nak wat kat sini kat Kl pun bole hehe

    ReplyDelete
  5. bie bila lagi terbang ke england kot2 mama u pasti beli yg besar lgi!!
    ada duit semua bole dapat nak jdi abang angkat u la hehe

    ReplyDelete
  6. meriah sakan raya tahun ni...menyesalnya tak dpt pi sana!!!tahun depan wat lagi ker jgn lupa roger awal2 bole sy flight ke sana

    Lay keropok mahal tu sy baru sekali makan huhu sedih2

    ReplyDelete
  7. seronoknya membeli belah!bie kaya bila2 masa boleh pigi shopping
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  8. best sangat buat openhouse pasti meriah!nanti bie update ye

    ReplyDelete
  9. panjangnya waktu u wat rumah terbuka best sangat2 kenyang perut :)

    ReplyDelete
  10. lepas dah tak dapat berya ker bie?

    ReplyDelete
  11. meletop abis raya bie tahun ni mesti bisnis manyak masyuk

    ReplyDelete
  12. seronok sambut rumah terbuka!!Bie tahun depan buat kat KL pula.....jeles pula Bie buat kat sana

    ReplyDelete
  13. lamanya tak singgah sini,bie raya sakan taun nih :)
    bie buat kat sana je ker?Bie tak ada planing nak buat kat KL ker...

    ReplyDelete
  14. banyak barang u beli pasti openhouse besar2an :)

    ReplyDelete
  15. rasa tak puas hati pula sy tak dapat dtg kat sane

    ReplyDelete
  16. berbaloi2 sambut openhouse mesti meriah!Duet raya ada tak :)

    ReplyDelete
  17. specilnya tempat taruh lauk..
    bie nanti update pasal openhouse ye

    ReplyDelete
  18. kelakar pula bie nih betul2 kemas terus ker?

    ReplyDelete
  19. wah meriahnya, ni bie makin bertambah2 berat badan durang nanti hehe

    ReplyDelete
  20. hapi sakan bie shopping hihi
    bie jn lupa pos nnti.... ;)

    ReplyDelete
  21. openhouse ni yang ditunggu2 bole makan banyak2 hehe
    tpi jauh sangat kalau dekat awal ni saya terjah

    ReplyDelete
  22. tikit belon tak beli lagi ni
    macamana ni?
    huhu huhu

    ReplyDelete
  23. @Rizal
    haha beli sendiri la xada nak kasi2 kih2 :)

    ReplyDelete
  24. @zulphiandie
    dah abis dah xada cuti2!3hari byk masa terbuang la wei..

    ReplyDelete
  25. @obimody
    saat ni belim ada planing lgi nat buat kat sana..

    ReplyDelete
  26. @obimody
    ada dah mama saun nak pi sana!!Tuh la ntah apa lgi mama nak beli kat sana.

    jadi bg angkat bole xjdi hal :P

    ReplyDelete
  27. @tuLus
    insyaAllah umur panjang buat lgi.nanti roger!

    ReplyDelete
  28. @@izatRia
    seronok la gak sbb ada brg nak dibeli..kalo window soping lby baik kat umah..letih

    ReplyDelete
  29. @tombro
    insyaAllah ada masa terluang bie update

    ReplyDelete
  30. @goro2007
    dah abis dah kueh raya....so serta merta ditutup :P

    ReplyDelete
  31. @Ryknow
    Bie xjanji la buat kat sana!dtg kat sini la taun depan

    ReplyDelete
  32. @mandong
    buat kat sini je, kat sana bie xjanji

    ReplyDelete
  33. @intoxicationin
    setahun sekali so buat la openhouse :)
    pasti la ada...

    ReplyDelete
  34. @alice aliya
    insyaAllah ada masa Bie update :)

    ReplyDelete
  35. @charmaine
    xada kelakarnya...betul2 la dikemas! kueh dah abis dah...

    ReplyDelete
  36. @melisa_leeh
    lepas makan bsenam kurang la berat badan durang

    ReplyDelete
  37. @rekhashank
    haha.....kalo menda lain bole la dipos kalo makanan basi je nanti :)

    ReplyDelete
  38. @rizki maulana
    taun depan beli tiket awal2 bole la beraya kat sini

    ReplyDelete
  39. @tehr
    xbeli lagi hish hish....hehehe xdpt la dtg huhu

    ReplyDelete