Dan Lagi!!!

Masih lagi pasal shopping..
beli perabot rumah.

Pekerja2 pengubahsuai rumah
menyiapkan kerja2 mereka,
so,
aku ngan mama bapa pergi shopping
tanpa ada my lil bo....
sebab dia nak sangat volunteer mengawas pekerja2 jangan pulak kau yang tidor...

sebelum tu,
pergi sarapan,
singgah kat KJ Restaurant
pertama kali singgah kat cawangan Sengkurong
selalunya kat cawangan Gadong



Dah dicuba peHhhhh anak tekak aku tak terima =____=
tak sedap langsung!!UhukUhuk....
sedap lagi kat Gadong.

Mungkin air tangan tukang masak tak sedap..
nasinya pula kuat sangat rasa halia.....
arrgaHhhhhh!!

Lepastu baru shopping!!



36 comments:

  1. bestnya gi shopping!bertambah2 bersiri2 la rumah nanti...wow rasa nak gi sana pula :)
    update2 la selalu jenguk gak tunggu lama2 k

    ReplyDelete
  2. hahaha tukang masak tu air tgnnya xsedap rasa halia pula

    ReplyDelete
  3. wah... makanan tuh nampaknya macam sedap, tapi xsedap ekh..hehehehe

    ReplyDelete
  4. pikir dah selesai dah shopping,masih lgi rupernya hehe
    bestnya banyak duwet lor!bisnis manyak masyuk lor....agak2 bile siap ubahsuainya??

    nmpk sedap je tpi tak sedap...apa lor tukang masak

    ReplyDelete
  5. nak update gak!!Jangan lama2 pula menghilang uhuh

    ReplyDelete
  6. seronoknya
    shopping! shopping! shopping!

    nak cepat masak jadi mcmtuh hasilnya..mesti dah blcklist xgi sana

    ReplyDelete
  7. tak ajak i pun hehehe
    nie mesti ada oleh2 untuk kita :)

    nak update lagi..letih tunggu lama2 update :(

    ReplyDelete
  8. mantapnya gi shopping lagi :)
    Bie like ur style.

    ReplyDelete
  9. semakin meriah je adik shopping sejak bebara minggu ni.berseri2 umah lepas diubahsuai :)
    adik rasa2bya raya nanti kalau takde hala melintang nak dtg kat rumah

    ReplyDelete
  10. dik sampai abis ker dik makan!Geranti tak abis kan adik tak suka halia hahaha

    ReplyDelete
  11. comel sangat laa adik nie!!Tak sabar2 pula jumpa face2face hehehe
    adik bila turun kl..

    ReplyDelete
  12. semakin hebat pula ur blog Bie tak buhsan membaca
    great sangat!

    suka sangat cara u pakaian bie.. :)

    ReplyDelete
  13. seronok abis selalu gi shopping meriah kehidupan!Bie anak berada selalu gi shopping

    bie...sy suka sangat cara awak berfesyen laa

    ReplyDelete
  14. betul bie air tangan org tue xsedap hehe

    ReplyDelete
  15. hahaha indah rupa je tpi tak sedap!
    bie asyik shopping je bile nak belanja kita pulak???

    ReplyDelete
  16. relax je u shopping biasa anak orang berada :)

    ReplyDelete
  17. bestnya gi shopping,
    untuk kita takde ke? lalala

    ReplyDelete
  18. Bie i mintak belanja pulak!!!
    cukup2 la shopping utk rumah tu....rumah u kan dah mantap..besar pulak

    i nak mintak belanja juga kat u nak mintak bawak gi empire hotel 6bintang tu!!!nanti i gi brunei

    ReplyDelete
  19. sempoinya u gi shopping!dah dah cukup2 la pulun

    bie u takde rancangan gi turun kl ke?

    ReplyDelete
  20. ubahsuai rumah pula!rumah bie kan dah cukup mantap dah ni makin bertambah2 mantap la ni.
    pasti raya taun depan duwet raya makin bertambah hehe

    ReplyDelete
  21. @Rizal
    insyaAllah ada masa diupdate!
    tu la rasa halia tak sedap langsung

    ReplyDelete
  22. @wadud@duad
    nampak sedap je wadud dah dicuba aduii

    ReplyDelete
  23. @xoxo
    belum lagi abis dibeli :)
    ada masa nanti update

    ReplyDelete
  24. @Ultramen Ricky
    betul sangat nak cepat sangat nak siap hasilnya tak memuaskan.

    ReplyDelete
  25. @€ fzh €
    tak abis pun dimakan 2 suap dah behenti.

    ReplyDelete
  26. @rachmeentikeely
    memang tak sedap itu pun tak abis dimakan.

    ReplyDelete
  27. @DOTTY LEE
    hahaha
    apasal pulak aku nak belanja hang??

    ReplyDelete
  28. @bullet
    takde relaxnya jenguh kaki keluar masuk cari barang taw..

    ReplyDelete
  29. @/// iqbal ///
    ahahaha bawak boleh la kalau nak lebih2 shopping sendiri la bayar hahaha

    ReplyDelete
  30. @€€..lagak sempoi..€€
    insyaAllah tahun depan kot musim puasa turun kl tu pun kalo tak sibuk

    ReplyDelete
  31. @amin lll iqram
    tengok tahun depan macamane...

    ReplyDelete
  32. Weeee...beshhh ahh g nyopping lg, mcm ade pe2 je neh he3!!!

    ReplyDelete