Award Lagi


Semalam dapat award lagi dari kak Shizan. So kena selesaikan arinie.
tag yang hendak dijawab tak panjang sangat!!

sebelum ni dapat tag berjela - jela rasa nak patah je jari hehe...

Before that,
Thanks alot Kak Shizan..
lain hari kasi la lagi tapi nak macam nie je tak nak yang panjang - panjang hehehe..
-dasar nak award tapi minta pulak soalan yang pendek2 kui3-


1.Siapa orang yang korang paling sayang?
Of course la my family.

2.Kenapa korang sayang orang yang korang sayang tue?
Dah namanya family nape tak sayang kan..kan..

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan?
Semua kata aku lafazkan takde satu kata pun tak dilafazkan. Takkan dipendam kot :P

4.Lepas tue korang tag kat 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue?
Sebab sayang la aku tak beri sesape ahahah dasar kedekut. Takla siapa rajin nak wat silakan wat ambil awardnya sekali oke...

8 comments:

  1. takniah sentiasa maju dlam dunia blogging :)

    ReplyDelete
  2. Yeahhh...selamat berblogging sokmo..Tahniah dr yas.

    ReplyDelete
  3. @HB_Awang
    TQ...mesti la award cantik takde award pun tak cantik kih3

    ReplyDelete
  4. @yastro
    TQ Yas.. Awak juga keep blogging :)

    ReplyDelete