Sengal Punya Laptop

Benci-benci..... Aaarrrgggghhhhhh rasa nak baling je laptop sengal ni. Masanih pulak wathal dahla tym2 ni aku sibuk wat bw...

Huhhh sabar-sabar..... tetibe gaduh dengan laptop. Aku pun terikut-ikut sengal!!!

Dahla hujung-hujung bulan ni asyik je meragam dah sampai serunya dah kot beli laptop baru. Dah tak larat dah nak menghadap laptop sengal nih... hancusss

6 comments:

  1. beli je laptop baru dah tak larat kot badannya kena tekan2 hahaha

    ReplyDelete
  2. @Rizal
    hahaha iye la tu!!almaklum tuannya kuat sgt bw kui3

    ReplyDelete
  3. @yastro
    tak la dah sampai masanya beli baru kan new year hahaha

    ReplyDelete