Hari Ini Harinya, Suai Kenal

Hari, jam dan tempat telah ditetapkan bagi semua students berkumpul untuk sesi suai kenal dan juga takimat. These event started 2pm dan suai kenal for my lil bro not me.



13 comments:

  1. Tahniah tuk adik Bie...Usuluddin tue,
    Err...dulu yas pun penah sklh agama...tp sekerat je laa...he3!!!

    ReplyDelete
  2. ceh dah ada perubahan nampak hi3..toh yg Xtahan tetibe nampak cendawan

    ReplyDelete
  3. takniah kat alai ambik course usuluddin. lepasnih bole lanjutkan pelanjaran lgi pi mesir pulak

    ReplyDelete
  4. comelnya dik dah srupa dgn mama dik pulak :)
    dah elok dah ambil usuluddin tkniah. rupa pun dah mcm aliran agama

    ReplyDelete
  5. u so cute la bie terpegun den ehehe sama rupa macam mama. hebatnya ambil Usuluddin

    ReplyDelete
  6. u so cute la bie terpegun den ehehe sama rupa macam mama. hebatnya ambil Usuluddin

    ReplyDelete
  7. @yastro
    sama2 Yas... oh iyeker hehe takpe la sekarat yang penting dah jejak kaki kat skolah ugama hehehe

    ReplyDelete
  8. @HB_Awang
    insyaallah kalau ada rezeki gi sana pulak :)

    ReplyDelete
  9. @M@N
    hahaha memandai puji lebih... okela dah tahu arah tujunya :)

    ReplyDelete
  10. takniah wat paksu.nanti jumpa fifi minta belanja!!fifi nak ipad ekekeke

    ReplyDelete