Pehh Tebaek

Arinie teringin sangat makan kat luar. So aku ke Bunut Branch kalau tak silap aku dekat 2bulan aku tak jejak kaki kat sini. Aku pulak ternganga tekejut beruk hehe dah bewajah baru kena ubahsuai.... kena ngan warna-warni dah serupa tadika kih3 terasa pulak yang kitrunk macam kanak-kanak ribena kat kantin sekolah...




pengalas perut aku.. nak pesan benda lain dah tak larat nak tunggu lama.


Sampai licin aku bedal situasi lapar melampau...

26 comments:

  1. mesti comel durank kat restaurant tuh siap warna warni segala.
    nih dah lapar sangat dah agaknya

    ReplyDelete
  2. Nasik Ayam ke Bie? Tak penah rgk kat sini lagi....
    Huhh...lapa tul tu.Yummmy....cedap...cedap

    ReplyDelete
  3. sedapnya bie bila lagi turun Kl?! saya nak minta belanja nih gi klcc

    ReplyDelete
  4. tengok malam2 gini terasa perut lapa uhuhu...sedapnya melatop tebaek :)

    ReplyDelete
  5. harap kanak2 riang ribena dah bertambah happy..hehe

    :-)

    ReplyDelete
  6. Sedap sedap...kat sini blm penah tgk lgi

    ReplyDelete
  7. so delicious make me hungry tibe2 spking english hahaha.
    seronk laa makan kalu dah terasa knk2 ribena tuh Hahaha

    ReplyDelete
  8. wahh sedap! gambarnya dah buat cait kelaparan nih hah.. pepagi lom breakfast lagi ni hah lagilah

    ReplyDelete
  9. @Rizal
    hahaha comel ker!!takdenya comel kih3...dah lapar mcmtuh la

    ReplyDelete
  10. @Yastro
    yup nasi ayam singapore...yummy :)

    ReplyDelete
  11. @xoxo
    blm ada perancangan lagi...cehhh apasal saya je nak belanja awak laa

    ReplyDelete
  12. @Ultramen Ricky
    tu pun kalau lapar riki... :)

    ReplyDelete
  13. @Cheqna
    dah kenyang semestinya happy sangat2 kih3

    ReplyDelete
  14. @M@N
    Cehhh tetibe speaking london ahahah
    enjoy giler kat sana :)

    ReplyDelete
  15. @✿etiey erywan✿
    kalau mcmtuh jom brkpast hehe...

    ReplyDelete
  16. @nuriz
    kih3 dah lapar nuriz apalagi sampai licin wehh :)

    ReplyDelete
  17. hehehe...dah agak dah...tp yas lom penah mkn nasi ayam singapore lagi...gamaknye cmne la rase dia yekkk...

    ReplyDelete
  18. @Yastro
    kalau mcmtuh meh la turun ke sini Bie belanja Yas nanti.... hehehe

    ReplyDelete
  19. @Willyo Alsyah P. Isman
    hehehe jom makan :)

    ReplyDelete
  20. allo sis...pinggan tu pun dah bersih..tak nak tunjuk pinggan makan baru?..hehehe..

    :-)

    ReplyDelete
  21. @Cheqna
    elo.... hahaha takdenya pinggan baru. Bie makan sekali je hahaha

    ReplyDelete
  22. Hello my friend.
    I wish you a good Thursday.
    Teb.

    ReplyDelete