Jom Tonton Siapa La Yang Menang Ni

Semangat semangat.... saat update belog
saat ni duk tengok pelawanan bola sepak still belangsung diantara Ars Vs Mu.
Tak ketinggalan beb aku join tengok sekali dengan adik dan bapa Hehehe..... Mama takpayah cakap la pasukan yang menang itu dia pilih!!! Huh tak aci......
Sorang2 hati bedebar2 Sape yang menang ekk...


Sambil2 isi perut segala.... Tak sesuai langsung aku makan pisang goreng dengan orange juice :P

20 comments:

  1. harap2 MU menang. ingat lak kiki kata ars tok urang tua Hahaha cian fiki kui3

    tu yang unik dengan orange juice sehat terus jantung haha

    ReplyDelete
  2. hihi uniknya minum dengan air tu.

    ReplyDelete
  3. waaa pisang goreng sedapnya.juice tu tak ngam tu hihi

    ReplyDelete
  4. diet ker dik...kan dik kurus dah

    ReplyDelete
  5. tak masam ker orange juice tu?

    ReplyDelete
  6. Mu MU MU hehe...mintak cucuq sikitt

    ReplyDelete
  7. Yezzz...akhirnya Arsenal menang gak!!! Hidup Arsenal...hehehe
    Jom kite bako jerrr....

    ReplyDelete
  8. @Rizal
    huh tak menang pon MU frust..frust..

    ReplyDelete
  9. @Ultramen Ricky
    tak ek ngam apa maksudnya tgh diet la nih

    ReplyDelete
  10. @€ fzh €
    Belum cukup kurus lagi kak....Hahaha

    ReplyDelete
  11. @nuriz
    Yeahhhhh MU MU MU....tapi kalah sedih sedih sob sob
    nak mintak meh la ke sini :)

    ReplyDelete
  12. @Yastro
    Waaaaaaa tak suka tak suka....sedih sedih MU kalah huhhh. Jom bakar Arsenal Hahaha

    ReplyDelete
  13. Hehehe...baru tau ropenya Bie pun fan MU...pas ni jumpa Chelsea lak...hehehe Gud luck MU!!!

    ReplyDelete
  14. @Yastro
    Hahaha pecah lobang Bie MU fans...
    Harap2 MU menang. :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah MU menang EPL...pas ni jumpa Barca lak...rasa2nya sapa lak yg menang pas nih?:)

    ReplyDelete
  16. @Yastro
    yehhhh suka2....hahaha
    huhh tak tau sapa harap2 MU hahah

    ReplyDelete