Orang Macamnie Pun Ada



Pekara yang jarang sekali dibuat dah seperti kelakuan yang amat unik.
Tengok saja kangaroo so paham2 la negerinya kat mana!! Mantang2 kat sana banyak sangat kangaroo tak pasal2 buat macamtuh dahla kaki digari segala pastu poket depan pulak dia letak barang bagai maknanya tak payah usung troli.....
Kejam... Kejam...

14 comments:

  1. memang kejam sangattttt.kecian tgk kangaroo kena wat mcmtu

    ReplyDelete
  2. Wahh...bia betoi Bie??
    Fisrt time tgk pic camni....sian kangg tu...jadi hamba lak kat minah tu....:(

    ReplyDelete
  3. haha..comel..tapi ksian kanaroo tu

    ReplyDelete
  4. bagusle kanggaroo dia tolong bawa barang hehe

    ReplyDelete
  5. ehh.. teruknye manusia macamni.. seksa haiwan tu~

    ReplyDelete
  6. @Rizal
    tu arr suka2 hati dia jer buat mcmtuh

    ReplyDelete
  7. @Yastro
    betol2 betol2...Bie pun baru tgk gak dah jadi hamba dah.Cian tengok uhuhu

    ReplyDelete
  8. @cik fa
    memang kecian tapi bila dah kena buat macamtu tak comel lagi

    ReplyDelete
  9. @nuriz
    hahaha gelak pulak nuriz nih hihi

    ReplyDelete
  10. @Aisumi Chan Kawa'i
    sesak sangat2 dah macam2 minah tu...dahla selamba giler usung mcmtuh

    ReplyDelete
  11. Ciannya lak tgk kanggoro tu dh lah kena gari kaki kena lak bawak brg berat2.... tapikan cara ni sikit lebih kurang mcm kita guna kerbau utk bajak swh zaman dulu2 kan..kan..kan !!!

    ReplyDelete
  12. @ZieSalikan
    memang kecian minah tu je takde perasan kecian

    ReplyDelete
  13. @CT NoArIzAh ArIs
    sama tu ada gak la kak tapi takde la sampai gari kaki kerbau kan kan...

    ReplyDelete