Sushi

Sushi adalah diantara makanan yang agak laris malah pelbagai bentuk direka bagi menarik perhatian penggemar sushi malah bagi diri ni sendiri amat2 tak pandai nak makan menda ni.
Dah dicuba tetap tak pandai2nya........
so hanya duk tengok je menda ni sebab hiasannya.....



23 comments:

  1. Yupp...same jugak Bie...penah cuba, tp x reti2 gak nak makan2...(tak sedap la tu..hehehe)
    Tp dr segi design mmg cun...kecur air lior bila tgk hiasannya...

    ReplyDelete
  2. wow sushi..memang menarik warna2 nye.teringin nak try, tapi tak try2 lagi huhu

    ReplyDelete
  3. @etiey.com©
    bie memang tak layan dah..tak pandai langsung :)

    ReplyDelete
  4. @Yastro
    tu la tak sedap langsung hiasannya tu je nampak sedap hehehe

    ReplyDelete
  5. @nuriz
    hehehe bie dah try dah tapi tak sedap ahahaha.nanti nuriz try la ekk...

    ReplyDelete
  6. Ada cuba Sushi tetapi tidak bolehlah :-)

    ReplyDelete
  7. @wadud@duad
    sama la saya pun tak suka....

    ReplyDelete
  8. @AkuBiomed
    sama..sama..kekadang jeles gak bila tgk org yang tahu makan sushi kan..

    ReplyDelete
  9. Bie..menarik dan menyelerakan tapi sy tak pernah makan takut terkeluar balik jee..:(

    ReplyDelete
  10. Tu lah Bie...kalau tekak dh biasa makan sambal belacan ngan tempoyak ni...mmg susah nk masuk makanan lain....hehehe

    ReplyDelete
  11. @CT NoArIzAh ArIs
    hahaha tu arr lebih baik jgn makan kan...

    ReplyDelete
  12. @Yastro
    betul2....memang susah nak masuk makanan macam nie

    ReplyDelete
  13. @John Singai
    nampak je sedap belum lagi cuba :)

    ReplyDelete
  14. Yas penah makan...dlm bebanyak tu rasanya udang tu jer yg sedap...yg len2....errrkkk

    #Penah mkn wasabi derang x?

    ReplyDelete
  15. @Yastro
    Bie rasa udang tu pun tak sedap Ahahaha.....

    dah penah dah makan wasabi durang hihi pedas giler...

    ReplyDelete
  16. Followers (2101) follow balik yach...di tunggu kunjungannya

    ReplyDelete
  17. Bukan ke udang tu derang goreng dulu? Kire okeh la tuu...
    yas penah makan kimchi...huhuh mcm makan garam jerr...:(

    ReplyDelete
  18. @Yastro
    kat sini udang yang durang wat rebus je tuh pun tak masak sangat Uhuhu...

    Kimchi belum penah lagi dah sushi tak leh masuk apalagi kimchi hihi

    ReplyDelete