Siapa Nak Cuba?

Pekara yang agak pelik bagi yang baru pernah tengok aksi sebegini cara durang gunting rambut.
Bagi mereka pula adalah sesuatu pekara yang biasa durang buat walaupun menahan kesakitan sekalipun.











Ada style tak..... so ada bran buat macamnie :P

46 comments:

  1. stylo abis. sape la bran nak buat nak cukur lgi sakit apalagi mcmnih rasa mcm kena siat2 kulit kepala ngilau Oooooo

    ReplyDelete
  2. Xnak la gunting mcmnie takut nanti Xpasal2 putus kepala HAHAHAHAHA
    sy nak pjg rambut siap dandan kerinting lgi OhOh...

    ReplyDelete
  3. xbran aku hahahaha
    ensem la pakcik tu :)

    ReplyDelete
  4. Perghh, ni kalau silap ni licin kulit kpale skali. mesin takda ka? haha

    ReplyDelete
  5. makk aihh! ingat nak cabut tempurung kepala tadi.. rupa2nya gunting rambut daaa.. hehe


    Entry terbaru Ifwat - Blog aku ni blog spam ke? Demm

    ReplyDelete
  6. assalam...
    hhehhehehehhehee
    mmg style abeh la owg tua nie....
    dasyat2...
    tp xmo la cba style nie....
    huhu

    ReplyDelete
  7. Huiyoohhh....giler sempoi betoi...yas rase, Yas x sanggup kut nak bagi dia buat mcmni kat kepala Yas...hehehe
    ngeri betul wooo...:0

    ReplyDelete
  8. tepi xde rmbut, atas ada.. haha! klaka la plak tgk style camtu!

    ReplyDelete
  9. @Rizal
    hahaha stylo milo kan :P
    yang bran je sanggup buat..

    ReplyDelete
  10. @HB_Awang
    ahahaha apasal awak nak pjgkan n kerinting dah buang tabiat ker!!

    ReplyDelete
  11. @wiLLzzoaLLy
    Hahahaha ensem ker kui2 :P

    ReplyDelete
  12. @Mior Chantek
    mesin takde kut sebab tu guna tu je.haha

    ReplyDelete
  13. @ifwat SAHAJA
    cabut tempurung hahaha nampak ganaskan hehe

    ReplyDelete
  14. @Pure Mahabbah Fillah
    walaikumsalam..
    la Xnak ke cuba la hahaha tetibe memaksa hahaha

    ReplyDelete
  15. @Yastro
    hahaha la ingatkan sanggup buat :)

    ReplyDelete
  16. @Zaf98
    style katun ada gak kan hahaha

    ReplyDelete
  17. Perghh. Seram lak tengok. Jiwa kosong je yg berani nih. Kalau jiwa kacau, mau meronta2 xD

    ReplyDelete
  18. style gile!hahaahaha....tabik springgg

    ReplyDelete
  19. @mi.yu
    ahahaha betul ek kalau jiwa kacau bukan gunting rambut dah mau dipotong teruss kepala ka...

    ReplyDelete
  20. @Faraa Eiman's
    stylo la tuuu hahahahaha

    ReplyDelete
  21. @Asyieq-iN Rkey
    bran sungguh......

    ReplyDelete
  22. takmauuu...takuttt
    mcm la kite ni laki dlm gmbr tu :D

    ReplyDelete
  23. silap hb leh terpotong telinga tu

    ReplyDelete
  24. waargh , keje giler nie . .

    ReplyDelete
  25. mak aihhh. tak tertanggal ke kulit kepala tu? selisish....

    ReplyDelete
  26. @sue nawi
    hahaha tu arr macam awak je betul2 kena suruh ahahaha

    ReplyDelete
  27. @khairul
    bule gak kalu org yang buat tu Xterror hehe.

    ReplyDelete
  28. @Farra
    hihihi tapi bagi durang dah jadi kebanggaan mana Xnya siap guna benda tu lagi kan uhuhuh

    ReplyDelete
  29. @Dya
    hahahaha tak kot siapa balut kepala lagi dah siap gunting hahah

    ReplyDelete
  30. @Fathiah Hamim
    uhuhuh jn tgk bile dah ngilu :)

    ReplyDelete
  31. @Meck
    hahaha kalau lupa bule kita lekat plaster :p

    ReplyDelete
  32. @ABU
    Hahaha memang sengal pun ahahhaa

    ReplyDelete
  33. @Colourful life
    yehhhh.....hahahah
    nanti senang2 buleh arr cuba

    ReplyDelete
  34. Boleh tau ntu namanya kesenian apa, kalo ditempatku namanya debus,,

    ReplyDelete
  35. @naura
    taktau apa namanya.......oh iyeker kat sana debus namanya.
    Baru tau :P

    ReplyDelete
  36. @Anak Wak Mail
    hishhhh.....hishhhh dasyat Hahahhaa

    ReplyDelete
  37. wohoo diorang pun ada gaya jugak ni

    ReplyDelete
  38. @nuriz
    hihi oke X gaya durang style tesendiri :)

    ReplyDelete