Wordless Wednesday

52 comments:

  1. hahaha wordless sangat tekezut den teruss dah terlebey fesyen minah ni

    ReplyDelete
  2. fesyen sakan dah mcm hantu pulak nengoknya HAHAHAHHAA

    ReplyDelete
  3. ahahahaha. pesal burok ngat pmpuan tuh :D

    ReplyDelete
  4. iskh.. teruknya...klu CL terjumpa la kan..mesti terpaku..haha cm x caya ja..

    ReplyDelete
  5. Minah mano lak tuu...gilo punyo peshyen daaa...makin lamo derang ni balik kpd zaman jahiliah plak...tah mende2 arrr...

    ReplyDelete
  6. @Rizal
    bagi minah ni agaknya dah cantik sangat la tuu.haha

    ReplyDelete
  7. @AZTIQAH
    Puntianak idup nak gi shopping!

    ReplyDelete
  8. @HB_AWANG
    hantu fesyen baru...cantik kan :P

    ReplyDelete
  9. @Syazwani
    hantu terlebih sudah....

    ReplyDelete
  10. @yanyan
    baru nak belajar mekap sebab tu rope mcmtu ahahaha

    ReplyDelete
  11. @snOw sakura
    jangan tengok kalu dah seram haha :P

    ReplyDelete
  12. @Colourful life
    haha pastu ambik gambar sama2 pasti melatop...pompuan pelik

    ReplyDelete
  13. @Yastro
    minah jepun yas....pesyen terkini durang haha dah terlebih hatu fesyen sangat dah..

    ReplyDelete
  14. ni orang gua ni.. zaman paleolitik, tapi dah maju sikit la.. hahaha



    http://www.iefwatsahaja.com

    ReplyDelete
  15. hahaha minah sebelah tuh nengok tak leh blahh

    ReplyDelete
  16. fuyoooooo.....alien siggah jepun :)

    ReplyDelete
  17. hahaha. patut la orang pandang je dia. dia tak perasan kot. entah-entah dia cakap dalam hati dia, "ala, dorang semua ni cemburu tengok aku cantik" hahahaha :D

    ReplyDelete
  18. trkejut seyh tengok gmbar tu -.-'
    kali pertama pandang igtkan hantu hahah :D

    ReplyDelete
  19. @ifwat SAHAJA
    la iyeker patut arr hahahah..kimsalam kat minah tu ye hahaha

    ReplyDelete
  20. @Fathiah Hamim
    minah nengok tu nak join sekaki nak wat fesyen mcmtuh agaknya kih2

    ReplyDelete
  21. @stellaizz
    alien moden terkini...nak gak fesyen kan

    ReplyDelete
  22. @hira
    biasa arr dah telebih fesyen dia perasan cantik sangat arr tu! padahal dah mcm hantu hahaha

    ReplyDelete
  23. @aimie
    hantu terkini tak main arr kain putih lagi hahaha

    ReplyDelete
  24. mcm toyol dah.. hhohoho

    http://pelangichanteque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. @Ema Razali
    ahahaha bagi minah tu dah oke sangat dah X geli punya :P

    ReplyDelete
  26. @CNK
    nie fesyen toyol baru dah nak juga pakai mcmtuh

    ReplyDelete
  27. @ABU
    hantu jadi2an....cantik X haha

    ReplyDelete
  28. macam kene renjatan elektrik je.haha

    ReplyDelete
  29. @Aku Afzal
    haha arr Xcantik ker susah2 minah tu bemekap kui3

    ReplyDelete
  30. ya ampun,,,kalau saya la ni terus lari jangan pandang belakang woo..ngeri jugak..wahahahahhaha..

    check it out:http://saveq.blogspot.com/2011/07/blackberry-playbookthe-world-first-pro.html

    ReplyDelete
  31. AHAHA , style baru lah tuu . Lady Gaga versi selekeh X'D

    ReplyDelete
  32. @saveqmm
    ahahaha awak lari geranti pompuan tu kejar awak ahahaha

    ReplyDelete
  33. @Salmah ◕‿◕
    nie baru style Lady Gaga pun kalah
    ahaha

    ReplyDelete
  34. @░♥si lampu neon♥░
    yup ur rite....

    ReplyDelete
  35. Gua Syed
    Hahaha jenglot plak...dah serupa gak kan! :P

    ReplyDelete
  36. @
    Leysa JL
    memang mangsa sangat dah perasan cantik kononnya hehe

    ReplyDelete
  37. eh... pontianak pinky mana tu? LOL

    ReplyDelete
  38. @Dya
    puntianak pesyen baru Xkasi takut punya hihi

    ReplyDelete