Wordless Wednesday

25 comments:

  1. Salam;
    Yarabieeee,gerenti mak bapak diaorang pengsan ni...

    ReplyDelete
  2. hahaha kelakar plak tengok budak2 kecik nie rasa geram ada gak!!! Nak minta pukul je bontot durank

    ReplyDelete
  3. nakalnya budak ni.....ehhhhhhhh
    habis rumah kotor

    ReplyDelete
  4. sebb comel tak jadi nak pukul HAHAHA

    ReplyDelete
  5. cute2 je budak2 toh tak sampai hati nak marah wlupun rumah kotor :)

    ReplyDelete
  6. Isk...isk...bia betoi nie Bie??
    Mak Bapak dia bio je ke anak dia main cat??...macam2 la skg nih!!!

    ReplyDelete
  7. @yusuf Laili
    waalaikumsalam...
    dah lebih dri pengsan dah makbapak budak tu.
    dah happy sangat

    ReplyDelete
  8. @Rizal
    hahahah jahatnya nak pukul2... :P

    ReplyDelete
  9. @wiLLzzoaLLY
    bise ar budak2 tak nakal Xsah. budak aktif katakan..

    ReplyDelete
  10. @Lea IsNaw
    bukan maen tepung....maen cat budak tu :p

    ReplyDelete
  11. @Yastro
    betul sangat dah Yas...happy betul durank maen cat Oooo
    nanti makbapak budak tu beli perabot baru Hahahah

    ReplyDelete
  12. lori cat tumpah depan umah ni.. hahaha

    ReplyDelete
  13. @Fara E's
    tu ar budak lgi tak sampai hati nak marah2 hihi

    ReplyDelete
  14. @Fathiah Hamim
    Hahahaha durank suka sangat FA...taknak join ke?

    ReplyDelete
  15. @ifwat SAHAJA
    hahahaha ifwat cepat bersihkan :p

    ReplyDelete
  16. As salam Bie...
    yas nak ucapkan selamat hariraya aidilfitri buat Bie...sok nk blk kmpg dh...
    Maaf zahir dan batin kiranya yas ada buat salah selama berblog ni yerr....insyaallah bertemu lg pas nih....caiyookkk..

    ReplyDelete
  17. @Yastro
    waalaikumsalam Yas...
    oke hati2 memandu n selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  18. @roffe
    yup...ur rite!!
    kids really2 love it :)

    ReplyDelete