Check Up

Bangun awal2 pagi
walaupun mata susah nak dibukak dah macam kena gam meskipun jam lonceng dok bising memekak.

Arinie pergi temankan adik jumpa dentist untuk check up.
Bila disebut dentist dah menjadi highlight pertama sekali yang hingap kat kepala otak kita ngan rasa takut, darah gemuruh dah seperti raksasa nak makan patient.


Tengah tunggu turn....


lain dari yang lain owez tempat check up semuanya tertutup disetiap bilik tapi yang nie semua terbuka peh~~~ dengar segala bunyi mesin tau yang dah takut makin betambah takut!!


adik setelah selesai check up.

4 comments:

  1. Bunyi...."zzzzzzzttttt" arghhh...ngilu betul rasa gigi neh...hehehe

    #Adik bie gi cabut gigi kaaa??:)

    ReplyDelete
  2. adik lelaki ke?
    ingat perempuan. tak sangka lelaki pun takut cek gigi. hek

    ReplyDelete
  3. @Yastro
    hahaha tu la taim bie kat situ pun dah tak tahan ngilu walaupun dgr bunyi je hahaha

    Tak cabut... check gigi je.

    ReplyDelete
  4. @dhiera
    yup lelaki hehe
    takde la dia takut cuma nak minta temankan je.
    Sebb bosan giler takde teman gi klinik

    ReplyDelete