Malam Rabu

Semalam 7/12 merupakan hari lahir arwah abang. Owez mama bapa sedih bila tarikh tuh tiba so Bie ngan adik ajak mereka makan kat luar sebab nak elakkan mereka bersedih. Cuma cara itu yang dapat kami 2 beradik dapat lakukan. Pemergian arwah tuhan lebih menyayanginya, walaupun arwah dah tiada bagi kami sekeluarga masih merasakan yang arwah masih hidup.

Sedakah al-fatihah tak dilupakan...


Siap buat peace2 segala...
peace sebab dah bebas dari jerawat!! Pestaim kena jerawat takde nak tunjuk muka happy bagai. Bila dah sembuh happy sangat. Segala parut jerawat dah hilang. Tu pun Bie usaha sungguh2 gipun Bie tak mengharap 100peratus ubat yang telah doktor beri. Sebab Bie ada guna produk dari Indonesia memang tak menyesal!! Sembuh sepenuhnya jerawat tak tumbuh parut pun hilang.


Muka penuh perasaan borak ngan adik...


Bapa Mama

pas makan...kenyang wooo~~


adik ngan Bie.
Alamak mata kat bawah lebam aduiiii~~~

18 comments:

  1. http://wanwidget.com/
    x cukup tido ker, hehe

    ReplyDelete
  2. ajaib la semua parut dah hilang ptt senyum memanjang hehe

    ReplyDelete
  3. comelnya dah makin beseri2 muka...

    ReplyDelete
  4. tak sangka plak tak lama jerawat hilang dgn parut sekali.
    mesti mahal nak hilangkan dgn sekejap nie kann

    ReplyDelete
  5. @Wan85
    mcmtuh la selalu lambat tito...dah lebam mata mula nak heboh :)

    ReplyDelete
  6. @Rizal
    dah hilang tu yang senyum je hahah

    ReplyDelete
  7. Kasi promote sikit la pas ni produk dari Indonesia tu Bie...mungkin ada org lain yg sdg mencarinya juga...

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah. Semoga arwah dicucuri rahmat Allah SWT.

    ReplyDelete
  9. @Yastro
    hahaha nnti Bie promote tapi mungkin jenguh kot durank cari nanti pasal produk kena import kih3

    ReplyDelete