Dulu-Dulu Pernah Lukis

Diantara lukisan yang pernah dilukis taim kita budak-budak hehe siap tunjuk lagak segala bila dapat markah tinggi~~
tapi bila dah besar tengok pun kelakar kekadang malu nak ngaku...


Pernah tak korunk lukis camnie taim kat sekolah rendah? hampir semua orang pernah buat.. termasuk saya sendiri...

kalau difikirkan lukisan nie yang selalu mendapat tempat.. Mana taknya bila cikgu suruh buat lukisan pemandangan hampir semua orang dalam class buat benda yang sama!!
kot2 cikgu pun naik jenuh nak tengok O___O

13 comments:

  1. betul setuju
    msa budk2 tak prh miss lukis nih hehe

    ReplyDelete
  2. terasa giler this entry sy jgk prh buat hehe
    lgi stu lukis mthari,burung,pokok mesti ada

    lawak msa budak2

    ReplyDelete
  3. iyeker enth akak tak pernah buat pown...he4x mcm iye2 je tak mengaku

    spjgn akak sklh rendah buat mcmnie perasan terror sgt akak msatuh :P

    ReplyDelete
  4. Uishhh lawo ape bie...dah time bebudak mmg mcm ni la hasilnya kann...x kan nk cantik giler mcm org dh pro...ok, yas kasi 90/100...hehehe

    ReplyDelete
  5. @mikeyvio
    haha taim budak2 rasa dah bagus sangat kan :)

    ReplyDelete
  6. @HB_Awang
    gi sorok muka jauh2 hahaha

    ReplyDelete
  7. @Rizal
    yup yg tu mesti ada kalau xlukis tuh rasa yg xkena kan

    ReplyDelete
  8. @€ fzh €
    haha mengaku xmengaku je kak xpernah buat :P

    ReplyDelete
  9. @Yastro
    hehe apasal gi 90 je nak 100 la gak :)

    ReplyDelete
  10. @CekbOlat-bOlat
    tu la dah tahap oke gak la kan lukis mcmnie janji siap.

    ReplyDelete