Jakun Terlebih

Hairan tahap gaban bila aku tengok perangai adik yang terlebih jakun melampau dari peragai budak-budak.
Apasal la kau jakun sangat....!!! dah tak betul ke apa budak nie??

bukak kat laman google ada nie for christmas...


so bila klik je kat yang berwarna tu.. betukar rupa jadi gelap macam kat bawah nie


siap ngan lagu christmas jingle ball bagai.
Bagai nak rak dia duk panggil aku!! terpekik2...
sekadar suruh aku tengok benda nie!

-cukup2 la perangai jakun-

11 comments:

  1. hahahha...
    jarang2 ada..biasala tu..:p

    ReplyDelete
  2. haha
    lawak giler adik u bie.sampai jakun first time tengok katakan

    ReplyDelete
  3. google mmg slau wat org jakun.hahaha

    ReplyDelete
  4. Iskk...Bie ni...biarla dia ngan perangai jakun dia tu...sian kat dia...hehehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha...sy pon jakun gak...hehe..jgn marah eh..

    ReplyDelete
  6. @diana
    tu la menjadi2 jakun dia
    kalau la hari2 dia jakun ntah mcmane la rope dia haha

    ReplyDelete
  7. @HB_Awang
    sebab pestaim terserlah terkesima aku tengok hahaha

    ReplyDelete
  8. @aReLaN
    betul2
    mcm2 google duk tunjuk...kita apalagi terlebih jakun sangat2 :)

    ReplyDelete
  9. @Yastro
    hahaha.....
    mmg bie biarkan je dia jakun semalam sampai bepuluh kali dia klik benda tu.

    ReplyDelete
  10. @acheeqa farhana
    la iyeker jakun hahahaha...
    sekawan ngan adik saya la

    ReplyDelete
  11. hehe..bagi la dia peluang sesekali..

    ;-)))

    ReplyDelete