Time Cuti, Elok Duduk Rumah

Time cuti ramai yang usung beg besar... bestnya pergi holiday!!
tapi aku cuma duduk kat rumah tu pun sebab demam kena plak ngan sakit tekak, batuk, semuanya ada..dah macam pakej tak kurang tak lebih..


kebetulan mama buat nasi lemak. Dok pujuk anaknya supaya cepat sembuh sebab hari rabu nak gi shopping.... Pehhh terbaek.... :P

22 comments:

  1. nasik lemak daun pisang..sedap tu...

    ReplyDelete
  2. urgh.. trbyang nsi lemak mak bedah yg besar.. mntap.. gebu je..

    eh.. ni nsi lemak lah -_-"

    ReplyDelete
  3. ala siannye dia..moge cepat sembuh..:)

    ReplyDelete
  4. ciannya demam cuaca Xmenantu semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  5. semoga cept sembuh ek...
    bwk berehat jn terlebih nak designer je

    ReplyDelete
  6. jelesnyee aiii. nasi lemak tuuu. warghhhh (!)

    bytheway, semoga cepat sihat. bole pi shopping xD

    ReplyDelete
  7. moge cepat sembuh dik,
    pergi cuti lah dik biar pekerja dik yang handle.....
    duit banyak2 tak pergi cuti beri jer kat akak hehe :)

    ReplyDelete
  8. bestnya nasi lemak bungkus daun pisang mcmni!:)

    ReplyDelete
  9. Bie,

    get well sis..sama je kita tak berapa sihat ek..tapi tak pe, dugaan kecil.. insyaAllah semoga cepat sembuh. :-)

    ReplyDelete
  10. Waaaa...nasikk lomak, mak bie buat bebanyak ke?? btw...moga cepat sihat nooo....he3x!!

    ReplyDelete
  11. @diana
    sedap...tapi dah taim demam semua dimakan tak sedap

    ReplyDelete
  12. @CekbOlat-bOlat
    hahahaha....tetibe ingat mak bedah aduiiii

    ReplyDelete
  13. @HB_Awang
    mungkin sebab cuaca gak kot...

    ReplyDelete
  14. @Rizal
    tq...insyaAllah kalau ingat hehe
    kalau keje Xsiap risau gak Oooo

    ReplyDelete
  15. @Alia Azmi ◕‿◕
    hehe dah jeles suk bole beli nasi lemak ek kihkih

    ReplyDelete
  16. @€ fzh €
    ahahaha takde maknanya.... :P

    ReplyDelete
  17. @FIFIEY LYCHEE MARATION
    best giler....sedap yummy :)

    ReplyDelete
  18. @Yastro
    yup bebanyak tu mama yang buat hehehe
    k insyaALLAH

    ReplyDelete