Asteroid Paling Hampir Dengan Bumi



Baru aku baca artikel nie dari Nuriz.
Meremang bulu roma terus......apapon ia tak hampir dengan bumi!!

kalau nak tahu lebih lanjut klik kat sini >Nuriz<

24 comments:

  1. Pebende nih ehhh?? Lom sempat masuk kt blog nuriz lagi....pas ni terus nk gi nengok kt sana.....

    ReplyDelete
  2. @Yastro
    pasal asteroid Yas...cepat gi tengok Yas kat nuriz

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah kita diselamatkan-NYA

    A reminder? mmm..

    :-)

    ReplyDelete
  4. Hello my friend Bie! I wish you a lovely wednesday full of joy and happiness. Greetings from Brasil.

    ReplyDelete
  5. Saspen gak Bie...seb bek dia kata jarak bumi ngan asteroid tu dlm juta2 km...phewww [sekali, tarik nafas panjang daaaa]

    ReplyDelete
  6. biez try la cari astroid 2012, bnyk mencerita kan tentang astroid dan ada juga yang astroid akan jatuh ke bumi dalam tahun 2012, itu yg diramal kan bencana 2012.



    new entry http://speechless009.blogspot.com/2012/02/hacked-wireless.html

    ReplyDelete
  7. @Cheqna
    alhamdulilah... :)

    tak gak bie baru tahu

    ReplyDelete
  8. @Yastro
    hahaha tu la gi saspen je Yas.

    ReplyDelete
  9. @Nizam
    maunya x takut...nasib baik jauh

    ReplyDelete
  10. @Mishter Izwän
    macam2 cite dah taun nie banyak bencana..tu pun dengar dari orang barat

    ReplyDelete
  11. tp 2012 dalam islam pun ada di kaitkan jugak, sy ade bc 2012 menurut islam, nnti kalau sy jmpe artikel tuh . sy share kat awk k

    ReplyDelete
  12. @Mishter Izwän
    ada juga sy dgr sket2 dalam islam tapi xbanyak sangat

    ReplyDelete
  13. msti mnakutkan kan, sy pun risau jugak sbb skrng kan kite di 2012, tkut tak smpat kwin jerk .hehehe

    ReplyDelete
  14. Sama ada benar atau tidak pasal 2012 tu...kita ni sbg umat Islam kena redho je la nampaknya...

    satu lagi kenkadang mende2 cm ni mampu menabambahkan lagi keimanan kita kepadaNYA....Insyaallah.

    ReplyDelete
  15. @Mishter Izwän
    kita betakawal je banyak2...

    pulak!!kawinlah cepat ahahaha

    ReplyDelete
  16. @Yastro
    tu la redha je...nak dikatakan benar tu Xtau nak kata apa.

    gpon takde sapa tau kiamat tu bila!!

    ReplyDelete
  17. Hello my dear friend Bie...I wish you a wonderful weekend. Greetings from Rio de Janeiro/Brasil!

    ReplyDelete
  18. a ah, tawakal lah bnyk2 harap2 tak de pape terjadi di thun ini, lmbt lg la nk kwin. hehehehe

    ReplyDelete
  19. @Mishter Izwän
    hehehe ingatkan nak kawin dah...jangan lupa jamput saya nanti :)

    ReplyDelete
  20. okok, tp sy ase awk kwin dulu kot . hehehe

    ReplyDelete
  21. @Mishter Izwän
    haha iyelah tu....belum lagi kot

    ReplyDelete