Wordless Wednesday: Tak Kenal Tong Sampah, Buang Merta Tempat

12 comments:

  1. rakyat malaysia ni ramai yang anggap luar kawasan rumah tu sebagai tong sampah kot.tu yang sukati buang sampah merata.hmmm

    ReplyDelete
  2. @aReLaN
    tak payah buang jauh2 main campak dah cukup

    ReplyDelete
  3. suka hati je buang sampah merata kan...kalau macam ni..kempen macam mana pun x jalan kan..

    ReplyDelete
  4. @Nizam
    memang x jalan...letih je buat kempen!
    selagi peragai x diubah

    ReplyDelete
  5. Halamak...awat yas tak pasankan entri nih?? sorry bie...


    #Kalau dh nama manusia ni...kat mana2 pun sama jugak Bie...semua nk ambik mudah jerrr

    ReplyDelete
  6. @Yastro
    tak pape lah yas...

    taim buat entry nie pun bie kelam kabut nak update pasal entry kat ats tu hehehe

    -tu la manusia tak fikir panjang nak buang..

    ReplyDelete
  7. Kalau nak pergi ketempat kerja yas, biasanya yas akan lalu dijambatan sg Klang...ada masa kalau air laut pasang...mak aihhh...sampah penuh sbb tersangkut kat perangkap sampah...sedih tgk mende2 cm ni berlaku....:(

    ReplyDelete
  8. @Yastro
    sama juga kat sini Yas tutama kat kampung ayer banyak giler sampah siap ada tikus!!

    ReplyDelete
  9. stylo la kotak komen skg nih...dpt beza komen reader ngan komen admin...

    ReplyDelete
  10. Kalau dapat, pas ni guna yg leh reply komen lak bie...lagi cun klau dpt guna yg tu...tp kena carik la sikit...he3x!!

    ReplyDelete
  11. @Yastro
    idea yang bagus Yas....
    Bie fikir pun nak guna benda tue gak nie yang kena godek dulu
    hehe....

    :)

    ReplyDelete